"Na izradi 'Nike Pro Hijaba' radimo duže od godinu, a sama ideja postoji mnogo duže. Nadamo se da će naš proizvod pomoći atletičarkama muslimankama širom svijeta", navodi se u saopćenju.
Inspiracija su im bile Sarah Attar koja je 2012. godine predstavljala Saudijsku Arabiju na Olimpijskim igrama i Amna Al Haddad koja je predstavljala Ujedinjene Arapske Emirate na Olimpijskim igrama 2016. godine.
Pro Hijab je napravljen u saradnji sa nekoliko muslimanskih sportašica od kojih su saznali da je potrebno da hidžab bude od laganog prozračnog materijala koji se neće pomicati.
Testirale su ga i Manal Rostom, trenerica trčanja iz Egipta, kao i Zahra Lari, prva djevojka s hidžabom koja se pojavila na jednom takmičenju u umjetničkom klizanju.
Napravljen je u tamnim, neutralnim bojama od laganog poliestera sa rupicama koje omogućavaju optimalnu prozračnost hidžaba, a bit će dostupan na proljeće naredne godine.
Ovaj potez dolazi nekoliko sedmica nakon Nike reklame o sportistkinjama iz arapskog svijeta: "Šta će reći o tebi?" koja ima za cilj razbiti stavove o tome da se žene trebaju brinuti samo o domaćinstvu.
Vjeruju da će ova sportska linija za atletičarke sa hidžabom ohrabriti na stotine hiljada drugih djevojaka i djevojčica da se bave sportom.