Trudnička kolekcija
0

Nike novom reklamom promoviše sport kroz majčinstvo

Klix.ba
Objavljena na Dan majki u Ujedinjenom Kraljevstvu, nova reklama brenda Nike pokazuje da trudnoća i majčinstvo ne moraju biti prepreka sportskom načinu života žena.

Nike će uskoro lansirati trudničku kolekciju pod nazivom Nike (M). Međutim, reklama sadrži dublju poruku koja govori o brigama koje žene mogu imati zbog načina na koji bi se njihova tijela mogla promijeniti u toku trudnoće i nakon porođaja.

Naziv reklame je Toughest Athletes i propituje da li se majčinstvo i sport mogu uspješno kombinovati. Prikazuje više od 20 majki u različitim fazama trudnoće i u periodu nakon porođaja. Pojavljuju se i poznate atletičarke: Alex Morgan, Perri Edwards, Bianca Williams, Shelly-Ann Fraser Pryce, Nia Ali i Serena Williams.

Na početku se pojavljuje pitanje "Možeš li biti sportistkinja?". Pojavljuju se i snimci atletičarki sa njihovom djecom. Reklama je snimljena tokom pandemije i snimile su je upravo one uz pomoć prijatelja, porodica i Zoom aplikacije.

Iako neki prizori u reklami sadrže atletske vježbe koje su preteške za većinu žena, bile trudne ili ne, ono što se govori je sveobuhvatnije. Ističe se da biti atletičarka znači biti u skladu sa vlastitim tijelom ili biti "neko ko završi ono što se završiti mora, bez obzira na sve".