WAI Moment momentalno je osvojio potrošače širom svijeta
WAI na havajskom znači voda, koja je ujedno i izvor života, a novi brend jednog od najvećih svjetskih proizvođača pića govori o optimizmu, prirodnosti i zabavi. Piće je stvoreno za svakodnevnicu, a ovaj premium hard seltzer s udjelom alkohola od četiri posto sadrži prirodne arome i dolazi bez umjetnih boja i konzervansa. Novo osvježavajuće piće stiže u tri različita okusa – limeta i menta, tropsko voće te bobičasto voće, a istodobno je vegansko i bez glutena.
WAI Moment kao bazu koristi voćno vino (fermentiranu jabučnu bazu), gaziranu vodu i prirodne arome te sadrži manje od 99 kalorija po limenci. Najbolje ga je piti rashlađeno na 3°C, a preporučuje se serviranje s ledom, dehidriranim voćem i mentom.
"Hard seltzeri osvajaju svijet, a prve reakcije govore da se sviđaju i našim potrošačima. WAI Moment je idealan izbor za sve koji žele odgovorno uživati u iznimnim okusima pića napravljenog s prirodnim aromama, a broj kalorija čini ga još posebnijim. Ponosni smo što smo kreirali WAI Moment i što kategoriju hard seltzera prvi predstavljamo na ovim prostorima", rekao je Vladimir Rosić, menadžer za izvrsnost brendova i potrošača u Molson Coorsu BH.
Hard seltzeri su se širom svijeta u posljednjih nekoliko godina pokazali kao jedna od najpopularnijih inovacija, s kontinuiranim trocifrenim rastom na zahtjevnom američkom tržištu, a prema podacima iz 2019. godine, vrijednost tržišta hard seltzera je procijenjena na 4,4 milijarde dolara.
U Evropi su se nedavno počeli pojavljivati novi brendovi pa je BiH jedna od prvih zemalja koja svojim potrošačima omogućuje da probaju ovaj globalni hit, a analitičari ovom osvježavajućem piću predviđaju rast od 16,2 posto na godišnjem nivou. Očekuje se da će do kraja 2027. vrijednost tržišta narasti na vrtoglavih 17 milijardi dolara.
Lansiranjem WAI Momenta kompanija Molson Coors proširila je svoj portfolio proizvoda, ali i izašla iz kategorije piva – na veliku radost potrošača koji su iščekivali novo piće s okusom ljeta.