Cilj je bio da se ljudima pokaže kako se bakterije s raznih predmeta lijepe za njihove stvari, a na kraju dana su na billboardima mogli vidjeti bakterijske kolonije.
Ljudi su na taj način imali priliku vidjeti količinu bakterija i gljivica koje su nevidljive na kućanskim aparatima, pametnim telefonima, novčanicama i džojsticima.
Lifebuoy je za kampanju angažovao tim mikrobiologa, ali nije jasno da li je kompanija razlikovala štetne bakterije i mikroorganizme od onih koji mogu biti korisni za zdravlje. Ovakve billboarde za sada je moguće vidjeti samo u tržnim centrima u Južnoj Americi, a kompanija ih naredne godine planira postaviti širom svijeta.
"Oglašavanje je do sada pokazalo da su bakterije loše i da mogu uzrokovati bolest, a na ovaj način se ukazuje na potencijalnu opasnost i problem koji se ne shvata ozbiljno", kazao je Juan Ciapessoni, kreativni direktor kompanije The Electric Factory, koja se bavi oglašavanjem.