Zdravlje
14

Proizvođač sapuna na billboardima pokazao koliko su naše stvari prljave

Klix.ba
Proizvođač sapuna Lifebuoy na prilično nesvakidašnji način je odlučio pokazati ljudima koliko su njihove stvari zapravo prljave. Kompanija je billboarde koji se nalaze u tržnim centrima premazala bakterijama.

Cilj je bio da se ljudima pokaže kako se bakterije s raznih predmeta lijepe za njihove stvari, a na kraju dana su na billboardima mogli vidjeti bakterijske kolonije.

Ljudi su na taj način imali priliku vidjeti količinu bakterija i gljivica koje su nevidljive na kućanskim aparatima, pametnim telefonima, novčanicama i džojsticima.

Lifebuoy je za kampanju angažovao tim mikrobiologa, ali nije jasno da li je kompanija razlikovala štetne bakterije i mikroorganizme od onih koji mogu biti korisni za zdravlje. Ovakve billboarde za sada je moguće vidjeti samo u tržnim centrima u Južnoj Americi, a kompanija ih naredne godine planira postaviti širom svijeta.

"Oglašavanje je do sada pokazalo da su bakterije loše i da mogu uzrokovati bolest, a na ovaj način se ukazuje na potencijalnu opasnost i problem koji se ne shvata ozbiljno", kazao je Juan Ciapessoni, kreativni direktor kompanije The Electric Factory, koja se bavi oglašavanjem.