U reklami objavljenoj na web stranici whoistheking.be one koji izaberu belgijskog kralja pitaju: "Jeste li sigurni? On vam neće ispržiti krompiriće?".
Glasnogovornik kraljevske porodice rekao je da se kraljev lik ne može koristiti bez dozvole porodice, a da u ovom slučaju porodica nije ništa pitana.
Na web stranici, doduše, Philippea predstavlja animirani lik.
"Ne odobravamo ovakav pristup", rekao je glasnogovornik porodice Pierre Emmanuel de Bauw, prenosi BBC. "S obzirom da se koristi u komercijalne svrhe, ne bismo im ni dali odobrenje".
Ukoliko korisnik na web stranici izabere Burger King, ne dobija nikakva dodatna pitanja, a ako izabere belgijskog kralja, onda mora odgovoriti na dva pitanja o tome je li siguran, s tim da mu se drugog puta kao jedina opcija nameće "ne". Glasanje je otvoreno do 19. juna, uoči otvaranja restorana u Belgiji.
Iz Burger Kinga su za agenciju EFE kazali da ih kraljevska porodica nije kontaktirala.