Komentari (15)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Serija je ok, sasvim normalno da se radnja ne odvija toliko brzo. Ipak, sa prvih 6 sezona GOT-a tesko da se ista moze poredit. Battle of Blackwater, Red wedding, Battle of the bastards, Hardhome, tesko da i jedna epizoda HOTD-a moze parirati gore nabrojanim.
Sve to stoji, ali je ova predvidiva, za razliku od GoT-a. Sve se da naslutiti. I ona dva brata na zmaju, i onaj mali na zmaju... Cim se skontalo za onog tamnoputog znalo se gdje vodi... Predosadni dijalozi, a sve glumaca sto je valjalo ili je umrlo ili otjerano s dvora.... Bolje su ko cirice bile obje glumice..
Dvije sezone pripreme za nešto što je očito od početka! Bez drama, zaokreta, iznenađenja, padanja glava kao u GOT-u! Smeće
Gledaoci su navikli na sapunice i sretne završetke, zato su i GOT popljuvali jer su čekali da svi žive sretno do kraja života.
Serija je vrh,kome ne paše ne mora gledati
Prvu sezonu sam prekinuo gledati nakon 4 epizode jer su bile beskrajno dosadne, drugu ne namjeravam gledati. Ovaj univerzum nema svoju buducnost nakon kraja 8 sezone GoT-a
kad se ubrza prica ljudima ne valja, kad se uspori opet nevalja... gledajte tik tok ako ne mozete imati koncentraciju vise od 15 sekundi
Ali bukvalno. jbna tiktok generacija, nema mentalni kapacitet da prati pricu 50 mijuta, ali onda u milisekundi odluci postaviti "review" ili komentar, i ocrniti nesto. Prvo sto bi apsolutno sveijedan gledatelj trebao biti svjestan, u pitanju je DRAMSKA SERIJA. Ne akciona, ne avanturisticka... nego drama smjestena u svijet srednjovjekovne fantazije. Drugo, nije u pitanju serija koju gledas listajuci instagram, nego koju pratis, slusas dijalog, povezujes...
Serija je dobra i prati knjigu vrlo dobro. Ima svojih modifikacija koje su dobrodosle. Ljudi se zale sto je sezona 8 GoT nako pozurena a sad se opet zale sto su ovu seriju usporili. Bice jos 1 sezona ljudi nece da cekaju 2 godine
Koliko god volim "slow burn" serije, ova druga sezona definitvno ima problem sa dinamikom radnje. Problem je što je ova sezona, kao i prva, trebala imati 10 epizoda, ali su je skratili na 8 i prebacili veliku bitku sa kraja ove sezone kao epskog finala na početak iduće. S tim da ovu odluku nisu napravili producenti serije kao što je slučaj sa S8 GOTa, već korporacija koja stoji iza spajanja Discoveryja i HBOa i realno prva sezona je bila dosta bolja od ove.