#OpenYourWorld
41

Nova reklama za Heineken oduševila svijet: Šta nas ujedinjuje, a po čemu se razlikujemo

Klix.ba
Heineken je objavio reklamu na temu različitosti među ljudima pod nazivom "World’s Apart". Reklama se bavi aktualnom tematikom podjela među ljudima, koja je danas vidljivija nego ikada te pojačana Brexitom u Velikoj Britaniji i Trumpovom vladavinom u SAD-u.

Reklama prikazuje potpune strance koji su izabrani na temelju različitih političkih uvjerenja.

U prostoriji se nalaze dvije osobe potpuno suprotnih karaktera (feministica i desničar, radikalist i transrodna osoba,…), dobivaju teme za razgovor u kojima se ne vide njihova stajališta te zadatke poput slaganja namještaja.

Nakon što su se djelimično upoznali i složili u nekim stvarima, učesnicima se prikazuje video u kojemu osoba koja je pored njih jasno izražava svoja stajališta o temama u kojima se ne slažu, te im se daje na izbor da odu iz prostorije ili ostanu popiti pivo i prodiskutovati o spornim temama.

Reklama je dio Heinekenove kampanje #OpenYourWorld te se bavi pitanjem mogu li dva stranca s različitim stavovima dokazati da nas više stvari ujedinjuje nego razdvaja.

Reakcije na reklamu širom svijeta izrazito su pozitivne, a ljudi smatraju da reklama zaista slavi različitosti među ljudima.

Pogledajte reklamu Heinekena koja je izvrstan odgovor na nespretni pokušaj Pepsija da poveže ljude koji su različiti i sruši zidove među nama. Upoznajmo jedni druge, povežimo se, kreirajmo i učimo. Ipak smo svi mi ljudi, poruka je nove reklame za Heineken.