Izraelci ismijavaju Facebookovu promjenu imena jer Meta zvuči kao hebrejska riječ "mrtav"
Veliki je broj onih koji su preko Twittera izrazili mišljenje o novom nazivu kompanije Marka Zuckerberga pod hashtagom FacebookDead (Facebook je mrtav).
Volonteri izraelske organizacije za hitne situacije Zaka svojim pratiocima na Twitteru šaljivo su poručili: "Ne brinite, mi smo tu da pomognemo". Jedan od korisnika također Twittera napisao je: "Hvala vam što ste svima onima koji govore hebrejskim jezikom dali razlog za smijeh".
BBC je napomenuo da se i ranije dešavalo da promjena imena jednog brenda izazove podsmijeh. Kao primjer za to istakli su i svjetski lanac restorana brze hrane Kentucky Fried Chicken (KFC).
Kada je ovaj restoran počeo poslovati u Kini 80-ih godina slogan im je bio "dobro za polizati prste". No, pojedinim stanovnicima ove zemlje se i nije baš dopala ova poruka. Prevedeno na mandarinski značila je "pojedi prste". Ali, to nije nanijelo veliku štetu ovoj kompaniji.