Izazvala bijes javnosti
8

Jovana Joksimović podržala iskopavanje litija: Neka i Srbiju konačno uspoređuju sa Švicarskom

D. J.
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Jovana Joksimović, voditeljica i supruga Željka Joksimovića, izazvala je bijes kod dijela srbijanske javnosti nakon što je na televiziji podržala iskopavanje litija na teritoriji Srbije.
Naime, u svojoj emisiji na K1 voditeljica je kroz smijeh kazala da podržava iskopavanje litija kako bi Srbiju "konačno uspoređivali sa Švajcarskom".

"Eh, dakle, moja omiljena tema, litijum. Znate šta, ja mislim da ovaj projekat treba da se radi, ne zbog Rio Tinta i povjerenja u Rio Tinto i korektnosti, nego baš zbog toga da bismo sa podizanjem tog životnog standarda, kada se bude napravio cijeli taj lanac zbog jadarita, izaći iz te priče o tome da smo mi mala zemlja. Treba da počne malo da se priča o nama kao jednoj Srbiji koja liči na Švicarsku, dosta više Slovenci", kazala je Jovana, a taj isječak podijelila je na svom Instagram profilu organizacija "Eko Straža".

"Jedini lobisti Projekta Jadar su beskrupulozni saveznici kriminalnog sistema. Za svaku osobu koja na sav glas reklamira projekat za koji je struka rekla da će sasvim neminovno dovesti do devastacije životne sredine stoji bar jedna afera. Usprkos svemu, po anketi NSPM podrška protivljenju Projekta Jadar je od početka ljeta porasla za 4 posto, odnosno za čak 150.000 ljudi. Nije moguće promijeniti javno mnjenje, jedino što je moguće jeste navući dalji bijes naroda", napisali su između ostalog iz Eko straže.

Naveli su i kako je licemjerno da ova novinarka poziva na razvoj i blagostanje, jer je prva koja bi bila izolirana od svakodnevnih problema posljedica devastacije životne sredine.

"Bračni par Joksimivić posjeduje čitavu imperiju: televizije, agencije, telekomunikacije i masne dilove sa 'kruševačkim Berluskonijem'. Marketinška agencija 'Majo public', u vlasništvu Jovane Joksimović i Manje Grčić, dobila je dva posla od 'Srbija voza' u periodu od dvije sedmice. Ovi poslovi, koji se odnose na odnose plasiranja informacija i kreiranje sadržaja na društvenim mrežama, vrijedni su više od 60.000 eura", kažu iz Eko straže.

Podsjećamo, prethodnih mjeseci na desetine hiljada građana Srbije protestvovalo je na ulicama protiv otvaranja rudnika litija.