Kako su izgledali?
145

Dizajner "oživio" drevne rimske careve na osnovu njihovih kipova

E. Sk.
Portreti dizajnera Daniela Vosharta, koji su nastali kao kreacije u karantini možda su malo izmakli kontroli, ali rezultat je odličan.

Naime, ovaj dizajner se malo "poigrao" u Photoshopu te je davno umrle rimske careve pretvorio u fotorealistična lica koja skoro da možete zamisliti kako prolaze ulicom.

Radni projekti Vosharta, pretežno VR stručnjaci u filmskoj industriji, zaustavljeni su zbog COVID-19, pa je počeo istraživati ​​svoj hobi, bojanje starih statua. U potrazi za prikladnim materijalom za preobrazbu, počeo je prolaziti putem rimskih careva, piše The Verge. Portrete prvih 54 careva završio je u julu, ali ove je sedmice objavio na prodaju ažurirane portrete i nove plakate.

Voshart je za The Verge rekao da je prvenstveno napravio 300 postera u svojoj prvoj seriji, nadajući se da će ih prodati za godinu dana. Umjesto toga, otišli su za tri sedmice, a njegov se rad od tada proširio.

"Znao sam da je rimska historija popularna i da je tu bila publika, ali ipak je bilo malo iznenađenje vidjeti u kojoj mjeri to ljude zanima", kazao je.

Za izradu svojih portreta Voshart koristi kombinaciju različitog softvera i izvora. Glavni alat je internetski program nazvan ArtBreeder, koji koristi metodu strojnog učenja poznat kao generativna protivnička mreža (ili GAN) za manipuliranje portretima i pejzažima.

Voshart je pohranjivao ArtBreeder slikama careva koje je sakupljao od statua, kovanica i slika, a zatim je ručno podebljao portrete na osnovu historijskog opisa, vraćajući ih GAN-u.

"Radio sam u Photoshopu, zatim učitavao u ArtBreeder, podešavao ga, vraćao ga u Photoshop i zatim preradio. To je rezultiralo najboljom fotorealističkom kvalitetom", kazao je.

Voshart kaže da njegov cilj nije bio jednostavno kopiranje statua u tijelo, već stvaranje portreta koji su izgledali uvjerljivo sami po sebi, od kojih svaki treba dizajnirati.

Kao pomoć, kaže da je ponekad u GAN ubacio slike visokih rezolucija poznatih ličnosti kako bi pojačao realizam.

Ovaj umjetnik kaže da ga zapravo nije zanimala rimska historija prije nego što je započeo ovaj projekt. Međutim, učenje o životu careva kako bi lakše stvorio njihove portrete promijenilo mu je mišljenje.