Reklama počinje tako što jedna kolegica odluči otići na pauzu za ručak i želi suptilno pozvati svoju kolegicu koja sjedi prekoputa. Ona se odluči pozvati je tako što je na jedan papirić napisala slovo "M" koje podsjeća na logo same kompanije.
Potom papirić zalijepi kolegici na monitor i signalizira joj odlazak dizanjem obrva. Nakon toga uzimaju svoje akreditacije i kreću se prema izlaznim vratima. Druge kolege ih pogledaju i prema signalizaciji obrva, koje također podsjećaju na slavni logo kompanije, ustanu i krenu za njima.
Nekoliko sedmica ranije, činilo se da se McDonald's zeza s novom verzijom svog logotipa na Instagramu. To je zaintrigiralo ljude na društvenim mrežama pa su mnogi smatrali da se radi o "Happy Mealu" za odrasle. Međutim, prava istina se krila iza reklame od 60 sekundi pod nazivom "Raise Your Arches".
Ovu reklamu režirao je Edgar Wright, koji je dodao nekoliko zanimljivih dodataka, koje možete primijetiti ako malo obratite pažnju. Perači prozora odjeveni su u crveno i žuto, boje koje se povezuju s brendom, a također i kolegica na kraju snimka, koja shvata da su svi otišli u McDonald's i tom trenutku otrči za njima.