Razlike su očite
19

Sedam generacija i zašto su važne u marketingu

N. C.
(Foto: Shutterstock)
(Foto: Shutterstock)
U marketingu je od vitalnog značaja razumevanje vaše ciljne publike. Jedan od načina da se analizira ponašanje i preferencije potrošača je ispitivanje generacijskih grupa kojima pripadaju.

Svaka generacija dolazi sa svojim jedinstvenim karakteristikama, vrijednostima i iskustvima koja utječu na njihove odluke o kupovini. U ovom članku ćemo predstaviti sedam generacija i zašto su one važne u marketingu.

1. Najveća generacija (1901-1924)

Najveća generacija bila je svjedok Velike depresije i Drugog svjetskog rata. Oni su cijenili naporan rad, lojalnost i tradicionalne vrijednosti. Marketing ovoj generaciji često uključuje nostalgiju i teme žrtvovanja i patriotizma.

2. Tiha generacija (1925-1945)

Tiha generacija je odrasla u poslijeratnoj eri i iskusila je ekonomsku stabilnost. Oni cijene sigurnost, pouzdanost i interakciju licem u lice. Marketing za njih treba da naglasi pouzdanost i trajni kvalitet proizvoda ili usluga.

3. Baby Boomers (1946-1964)

Baby Boomeri bili su svjedoci značajnih društvenih promjena, uključujući pokret za građanska prava i spuštanje na Mjesec. Oni cijene porodicu, udobnost i lojalnost brendu. Marketing ovoj generaciji često uključuje pokazivanje pogodnosti i pouzdanosti proizvoda.

4. Generacija X (1965-1980)

Generacija X je odrasla tokom uspona tehnologije i svjedočila je pojavi interneta. Oni cijene autentičnost, individualizam i efikasnost. Marketing generacije X trebao bi naglasiti praktičnost i način na koji proizvodi ili usluge pojednostavljuju njihove živote.

5. Milenijalci (1981-1996)

Milenijalci, poznati i kao generacija Y, su digitalni domoroci koji su iskusili brzi razvoj tehnologije. Oni cijene iskustva, održivost i društvenu odgovornost. Marketing za milenijale bi se trebao fokusirati na angažman društvenih medija, autentičnost i etičke prakse.

6. Generacija Z (1997-2012)

Generacija Z je prva generacija koja je u potpunosti odrasla u digitalnom dobu. Oni su tehnički potkovani, društveno svjesni i cijene raznolikost. Marketing generacije Z trebao bi uključiti video sadržaj, društvena pitanja i inkluzivnost.

7. Generacija Alpha (2013-2025)

Najmlađa generacija, generacija Alfa, tek odrasta. Oni će biti tehnološki najpotopljenija generacija do sada. Dok se njihove preferencije razvijaju, rani marketinški trendovi ukazuju na oslanjanje na online sadržaj i obrazovnu vrijednost.

Zašto je generacijski marketing ključan za poslovni uspjeh

U eri raznolike demografije s različitim vrijednostima, motivacijama i stilovima komunikacije, pristup marketingu koji odgovara svima može propasti. Prilagođavanje poruka i angažmana brenda kako bi rezonirali sa nijansama različitih generacija postalo je neophodno za kompanije. Evo ključnih razloga zašto je generacijski marketing bitan:

Ciljane i efikasne kampanje

Generacije poput Boomera, generacije X, Milenijalaca i generacije Z imaju jedinstvene kulturne referentne tačke, potrošačke navike i načine utjecaja. Ciljano oglašavanje prilagođeno vrijednostima, interesima i ponašanjima svake generacije rezultira većom relevantnošću i efektivnošću kampanje.

Usklađivanje percepcije brenda

Koliko mlađi milenijalci doživljavaju vaš brend vjerovatno se uvelike razlikuje od Boomera. Pozicioniranje brenda i razmjena poruka zahtijevaju podešavanje kako bi se uskladili sa svjetonazorima svake demografije kojoj služite kako bi vaša rješenja imala odjek.

Reflecting Core Values

Osnovne vrijednosti i prioriteti se uvelike razlikuju među generacijama. Svrha brenda i poruke o društvenom uticaju treba da odražavaju ideale vaših ciljnih kupaca. Milenijalci, na primjer, očekuju vidljivu etičku praksu i doprinos ciljevima od kompanija kojima pokroviteljstvo.

Usvajanje preferiranih platformi

Generacijske preferencije društvenih medija određuju idealne platforme za plaćeno oglašavanje i organski angažman. Na primjer, generacija Z živi na TikToku i Snapchatu, dok Boomeri favoriziraju Facebook. Ključno je upoznati ih u njihovom rodnom okruženju.

Budućnost za rast

Mlađe generacije poput generacije Z i Alpha uskoro će prestići Milenijalce u potrošačkoj moći. Pametni brendovi rano angažuju nove generacije i uče njihove navike kako bi osigurali relevantnost čak i kada se potrošački krajolici razvijaju.

Uz generacijske uvide koji vode razvoj proizvoda, formate sadržaja, razmjenu poruka, odabir kanala i cjelokupno korisničko iskustvo, kompanije mogu kontinuirano kreirati marketing koji autentično odjekuje u svakoj dobi. Najuspješniji brendovi koriste međugeneracijski pristup.