Iz ove kompanije su prije dva mjeseca najavili svoju inovaciju, a sada je ona i realizirana.
Na Coca-Colinoj web stranici je objavljeno da boca od leda izgleda kao tradicionalna staklena te da je na njoj urezan naziv Coca-Cola kao i na staklenoj.
Za sada se piće u ovoj boci može naći samo u Kolumbiji i još uvijek nema vijeti o tome da li će ga biti i u drugim zemljama.
Očito je Coca-Cola postigla cilj, jer prodavači u toj zemlji koji imaju radnje na morskim plažama prodaju u prosjeku 265 boca tokom jednog sata.
Ukoliko ste znatiželjni i pitate se kako to funkcionira, evo i objašnjenja. Boce se izrađuju pomoću silikonskih kalupa i zamrzavaju se u dubokom minusu, a nakon što popijete piće, flaša se jednostavno istopi.
Prilikom kupovine prodavač na flašu stavi i gumenu narukvicu na kojoj također piše Coca-Cola koju kasnije možete koristiti kao narukvicu, što je još jedan marketinši bonus ove kompanije, prenosi ABC News.