Naprimjer, oni koji su slušali muziku na zelenim slušalicama rekli su da su u muzici više uživali nego oni koji koriste konvencionalne slušalice crne ili bijele boje.
"Zelena boja stvara dobar cjelokupni osjećaj. Ona se nalazi i u brojnoj marketinškoj literaturi koja se odnosi na prosocijalno ponašanje", kazao je Onur Bodur, marketinški stručnjak.
Sudionici u istraživanju su također prijavili osjećaj "toplote i dragosti" nakon upotrebe zelenog proizvoda, a oni koji su bili usamljeni osjećali su se bolje nakon dodira sa zelenim predmetom, navodi se u nedavno objavljenom istraživanju u Journal of Consumer Research.
Studija je također otkrila da su se zapravo proizvodi koji su dolazili u zelenoj ambalaži, poput nekih sredstava za čišćenje ili mineralna voda, drastično više prodavali u odnosu na one proizvode koji su dolazili u pakovanjima drugih boja, piše Health24.
"Zamislite da je stolica na kojoj sjedite od bambusa ili je stolnjak u restoranu napravljen od recikliranog materijala, a pribor od drveta. Možete se odlučiti za korištenje održivih, zelenih proizvoda koji će vjerovatno poboljšati iskustvo vašeg kupca", posavjetovao je Bodur sve trgovce.