Kao rezultat imamo usporavanje saobracaja, a zatim i formiranje kolone koja se vrlo brzo razvuce do petlje. A tako lose rijesena petlja onda postaje problem. Dakle, rijesenje je obilaznica oko Vogosce, a upravo to i jeste Prva transferzala.
Medjutim, problem ovdje ne nastaje na petlji nego poslije petlje, u pravcu Vogosce. Od petlje pa do izlaza iz Vogosce (Hotonj) postoji niz raskrsnica, kruznih tokova i drugih uklucenja/iskljucena (ukupno 6) na ovu cestu koji u spicama ne mogu da podnesu tu frekvenciju saobracaja. Sve je to u ca. 2km.
Dobar pokusaj, ali vrlo manjkav. Jasno je, naravno, da je nedavno uradjena rekonstrukcija petlje i izgradnja kruznog toka bez da se prosirio most amaterska greska. Ali kao sto vidim i u ostatku BiH, inzinjeri i projektanti misle kad se uradi kruzni tok to je to, sve je rijeseno. Vidjeli valjda kako to dobro funkcionise u Becu pa hajmo i mi. Ali vidjeli samo kruzni tok, a ne i ostatak putne infrastrukture.
Ovaj Alija izmjenjao sve stranke u Vogosci. Parazit, samo gleda kako ce se dokopati OV-a. Nezz kako ga nije stid proci kroz Vogoscu, pa znaju te ljudi.
Ne uvaljuj se dalje….dobro ste poceli, jasno je da sredstvo u Covicevim rukama za provodjenje odluka HNS-a… Na zalost to vam je omogucio krimogeni dio SDA-a…
Ako ce subvencionirati grijanje neka subvencioniraju svima, a ne samo plin. Diskriminatorno je subvencionirati samo plin, a pri tome znamo da je plin i dalje najpovoljniji energent za grijanje.
Dinamika radova kao da rade na nekoj seoskoj cesti gdje je promet 3,5 vozila/h…Boze sacuvaj…da mi je vidjeti inzinjera koji je isplanirao dinamiku radova