Dobar pokusaj, ali vrlo manjkav. Jasno je, naravno, da je nedavno uradjena rekonstrukcija petlje i izgradnja kruznog toka bez da se prosirio most amaterska greska. Ali kao sto vidim i u ostatku BiH, inzinjeri i projektanti misle kad se uradi kruzni tok to je to, sve je rijeseno. Vidjeli valjda kako to dobro funkcionise u Becu pa hajmo i mi. Ali vidjeli samo kruzni tok, a ne i ostatak putne infrastrukture.
Medjutim, problem ovdje ne nastaje na petlji nego poslije petlje, u pravcu Vogosce. Od petlje pa do izlaza iz Vogosce (Hotonj) postoji niz raskrsnica, kruznih tokova i drugih uklucenja/iskljucena (ukupno 6) na ovu cestu koji u spicama ne mogu da podnesu tu frekvenciju saobracaja. Sve je to u ca. 2km.
Kao rezultat imamo usporavanje saobracaja, a zatim i formiranje kolone koja se vrlo brzo razvuce do petlje. A tako lose rijesena petlja onda postaje problem. Dakle, rijesenje je obilaznica oko Vogosce, a upravo to i jeste Prva transferzala.