Magistralni putevi koji bi bili moderni sa odgovarajućom signalizacijom, povremeno trećom trakom, nadvožnjacima i sl. imali bi puno veću sigurnost i veću dozvoljenu brzinu. Svi bi svakodnevno imali koristi i ne bismo plaćali korištenje nečeg što smo sami izgradili kao u slučaju autoputa. Dakle, u pitanju je isključivo pokrivanje nesposobnosti onih koji su do sad pet puta trebali da obezbijede novac za koridor Vc a umjesto toga nisu obezbijedili ni petinuu potrebnihsredstava.
S druge strane ako žele da se pokrenu građevinski radovi, zašto nisu predložili da se prihodi od akcize koju žele da uvedu iskoriste za osuvremenjavanje postojeće infrastrukture magistralnih puteva. Na taj način bi se pokrenuli radovi a svaki stanovnik bi imao koristi a ne samo oni pored kojih prolazi autoput.
Navodno je potrebno akcize usvojiti da bi se pokrenula privreda. Očigledno je da je vlast nesposobna da obezbijedi novac pa onda pod naprijed navedenim izgovorom teret prebacije na ionako osiromašeno stanovništvo i svjesno želi da uzrokuje lančana poskupljenja. I da je u potpunosti završen koridor Vc, kamioni bi do nekog autoputa susjedne države iz bilo kojeg grada u BiH mogli da stignu brže za možda sat vremena. Ne vjerujem da bi to značajno uticalo na razvoj privrede.