Još nema svako mogućnost da parkira ispod zgrade, već poslije posla kruzis po Bezirku, jednosmjernim ulicama, pa ako se uspijes parkirati 800m od kuće, dobro je, blizu je.
Mislim da je dobra odluka da se u gradu ograniči brzina na 50km/h. Budućnost grada je grad prema mjeri čovjeka, a ne auta. Na kraju krajeva, auto bi trebalo da bude zadnja opcija mobilnosti u velikim gradovima, poslije bicikala i javnog gradskog prevoza. Ljudi trebaju da razumiju da je posjedovanje auta i vozačke dozvole prije svega privilegija koji mnogi nemaju i ne treba da imaju - a sa privilegijama dolazi odgovornost koju svako treba da iskaže kao sudionik u saobraćaju.
Zaista je interesantno da 4x više dislike-ova dobiva poruka koja podržava međusobno poštovanje. Pa i ako vam je na prvu neprijatno što vidite neku osobu u ''pogrešnoj'' odjeći, zašto birate mržnju i diskriminaciju? Mržnja je neznanje i intelektualni kavez.
Zašto je bitno kog je spola model?
I žene su jednom po prvi put počele reklamirati pantalone, pa to sada ne izaziva čuđenje. Ako ti se sviđa kostim kupi ga, ako ne, ima i drugih.