Ovo je barem treći različit softverski problem otkako je model aviona prizemljen u martu prošle godine nakon dvije fatalne nesreće u kojima je poginulo 346 ljudi.
Novi problem je vezan za svjetslosno upozorenje koje daje do znanja pilotima kad trim sistem, dio avona koji može podići ili spustiti nos, ne radi. Šef Federalne administracije za avijaciju Steve Dickson je o tome govorio u Londonu u četvrtak te je dodao da to svjetlo ostaje uključeno duže od željenog perioda.
Boeing i FAA su prethodno govorili o dva problema otkrivena tokom detaljne analize aviona. U januaru je Boeing saopćio da je otkrio probelm sa uključivanjem kompjutera za let aviona, a to je bilo dovoljno da kompanija i FAA odlože ključni testni let. U junu prošle godine je otkriven problem koji može uzrokovati spuštanje aviona, a koje su piloti teško rješavali u simulatorima.
Ono što posebno zabrinjava jeste činjenica da je ovaj problem direktni rezultat popravki koje je Boeing obavio zbog prethodnih problema. Poteškoće s trim sistemom su rezultat redizajniranja dva kompjutera leta koji kontrolušu 737 Max i čine ih otpornijim na kvarove. Novi problem je direktnije povezan sa sistemom koji je dio prvobitnog problema s modelom 737 Max.
Boeing je najavio nove promjene kako bi se riješio i aktuelni problem, a FAA ne može prognozirati kada će 737 Max ponovo poletjeti. Proizvodnja ovog modela je obustavljena u januaru, a američke kompanije nastavljaju otkazivati letove. Neke od njih su postigle nagodbe s Boeingom zbog gubitaka koji su rezultat prizemljenih aviona.