Novi avion će podržavati sljedeću generaciju avijacijske tehnologije kao što su "karbonski kompoziti, napredna avionika i digitalno optimizovana aerodinamika kako bi se omogućilo održivo supersonično putovanje".
XB-1 ima impresivne specifikacije kao što je karbonski kompozitni i titanijumski trup dužine 21,6 metara, a posjeduje i tri General Electric J85 motora koji proitvode oko 5,6 tona potiska. Avion se uglavnom razvijao u Contennialu u Coloradu, no ranije ove godine je premješten u zračnu i svemirsku luku Mojave u pustinji Mojave u Kaliforniji, gdje je obavljeno detaljno testiranje na tlu uključujući kretanje po pisti. Nedavno je Federalna administracija za avijaciju obavila detaljnu inspekciju aviona kako bi Boom Supersonic dobio potrebni certifikat.
Zahvaljujući tome, kao i drugim dozvolama i dogovorima, glavni testni pilot Bill Shoemaker i testni pilot Tristan Brandenburg će obaviti prvi testni let aviona XB-1 iznad pustinje Mojave. Lokacija ima posebnu važnost jer je riječ o zračnom prostoru u kojem je kapetan Charles Yager prvi probio zvučni zid u avionu Bell X-1. Također, tu je strateški izviđački SR-71 Blackbird avion prvi put poletio u nebo još 1964. godine.
Sigurnost je najvažnija za Boom Supersonic, a piloti ove kompanije su dosad skupili stotine sati treninga u preciznom simulatoru prije nego krenu na historijske letove.
XB-1 postavlja temelje za Overture, održivi supersonični avion koji će koristiti 100 posto obnovljivo avionsko gorivo te koji će moći prevoziti 65 do 80 putnika leteći brzinom od 1,7 Macha. To je dvostruko veća brzina u odnosu na današnje najbrže putničke avione.
Kompanije American Airlines, United Airlines i Japan Airlines su već naručile ukupno 130 ovih aviona.