Boom pronašao novog partnera za motor supersoničnog aviona Overture

Boomov avion Overture ima zadatak da "oživi" supersonične letove nakon penzionisanja Concordea, no problem je predstavljalo povlačenje Rolls-Roycea. Ipak Boom je pronašao novog partnera, a to je FTT, odjel kompanije Kratos Defense & Security Solutions, koji će pomoći u dizajniranju motora Symphony. Neki FTT-ovi inžinjeri su radili na motorima za borbene avione F-22 i F35, tako da imaju iskustva s pogonom supersoničnih aviona.
Symphony je zapravo turboventilatorski motor koji će imati sličnu arhitekturu kao i motori aktuelnih komercijalnih aviona, ali je novi pogonski sistem dizajniran tako da omogući Symphonyju stvaranje potiska od gotovo 16 tona te brzinu od 1,7 Macha.

Iz Booma tvrde da će Overture let iz Newarka do Londona obavljati za manje od četiri sata, a iz San Francisca do Tokija za oko šest sati. Očekuje se da će avion moći provesti 25 posto više vremena u letu, kao i da će troškovi održavanja biti znatno niži u odnosu na ostale motore. Symphony će biti prvi motor optimizovan za potpuno održivo avionsko gorivo, a postizat će neto nula karbonskih emisija. Također, posjedovat će jednostepenu turbinu dizajniranu za tihi rad.
Uprkos promjeni partnera u razvoju motora, Overture je još uvijek na putu do certifikacije u 2029. godini. Proizvodnja će početi 2024. godine u postrojenju u Sjevernoj Karolini, a prvi avion bi trebao biti završen 2026. godine. Boom očekuje početak testnih letova 2027. godine, odnosno godinu kasnije u odnosu na prvobitni plan.
Kompanija već ima kupce, American Arilines je naručio 20 aviona uz opciju za još 40. United Airlines je naručio 15 aviona uz opciju za dodatnih 35.