Facebook i Instagram će objaviti rezultate američkih predsjedničkih izbora putem notifikacija
Društvene mreže će objaviti ime pobjednika nakon što to učini većina medija. Kompanija će također označiti postove predsjedničkih kandidata i uvrstiti link na svoj informacijski centar za glasanje.
Kompanija planira objaviti ime pobjednika putem notifikacija u kojima će pisati "A Presidential Winner Has Been Projected —
Facebook će se u slučaju ove objave osloniti na većinu velikih medija kao što su Reuters, ABC News, CBS News, Fox News, NBC News, CNN i Associated Press.
Na Facebooku je bilo mnogo nepreciznih tvrdnji o izborima, a prema riječima glasnogovornika kompanije Toma Reynoldsa, efekt nije bio veliki. Društvena mreža poduzima dodatne privremene poteze kako bi se spriječilo širenje dezinformacija.
Facebook je ranije blokirao sve poslitičke reklame te "zamrznuo" njihovu prodaju prije samih izbora. Posebna pažnja je usmjerena na lažne tvrdnje o pobjedi. U četvrtak je ugašena grupa "Stop the Steal" (Zaustavite krađu) koju je činilo 300.000 ljudi, a blokirano je i nekoliko hashtaga povezanih s neutemeljenim tvrdnjama o izbornim prevarama.