Facebook pokreće redizajnirani Messenger fokusiran na jednostavnost korištenja
Dok će sve dodatne opcije i dalje biti prisutne na popularnoj aplikaciji, one će uglavnom biti sakrivene na mjestima gdje ih možete sigurno ignorisati.
Novi Messenger i dalje promoviše svoje poslovne ciljeve kroz aplikaciju, ali u cijelosti se vratio u vrijeme kada je aplikacija bila lagana za korištenje i kada je služila samo za dopisivanje.
"Messenger je zaista moćan, ali kako stvari sada stoje, ne možemo reći da je jednostavan", kazao je David Breger, produkt menadžer aplikacije.
Messenger je kreiran kao jednostavan način dopisivanja između korisnika Facebooka. Međutim, 2014. godine razvijen je i kao mobilna aplikacija. Vremenom je postigao veliku popularnost i postao još jedna internet platforma za reklamiranje.
Više od 1,3 milijarde ljudi koristi Messenger na mjesečnoj bazi.
Facebook je novi Messenger najavio u maju na svojoj konferenciji za programere.
Redizajnirana aplikacija, kao i ranije, otvara dopisivanje između korisnika Facebooka. I dalje ćete na jednom ekranu moći vidjeti šest razgovora. Tipka za video na dnu aplikacije je izbačena, a zamijenjena je manjom ikonom kamere pored ikone za slanje novih poruka.
Centralni tab nazvan je "ljudi" i služi kao telefonski imenik. Ljudi koji su u isto vrijeme na mreži pojavljivat će se na vrhu kontakt liste, a pored njihovih imena bit će ruka koju možete pritisnuti kako biste im poslali popularno "mahanje".
Jedna od zbunjujućih stvari na redizajniranom Messengeru jeste ta što dva puta prikazuje Facebookove storyje, jednom iznad prostora za dopisivanje te drugi put unutar opcije "ljudi".
Pored taba "ljudi", još dva nova taba će biti "dopisivanje" i "otkrivanje" putem kojeg će se korisnici moći povezivati s firmama, preduzećima i igrama.
Nadogradnja, odnosno redizajn Messengera bit će dostupan za sve korisnike Androida i iOS operativnih sistema.