Najavili su ovu mogućnost stvorenu istim onim oblikom vještačke inteligencije koja podržava chatbotove i alate za kreiranje fotografija. Korisnici, tj. kupci će moći vidjeti kako odjevni predmet izgleda na različitim oblicima tijela. Osim toga, bit će olakšano u pronalasku slične garderobe. Ovo je dio Googleovog odgovora na različite alate vještačke inteligencije, prvenstveno na ChatGPT koji ima znatan uspjeh.
Saopćili su da su razvili mogućnost virtuelnog isprobavanja garderobe, koristeći fotografije više od 80 modela koji stoje u različitim položajima, i to za sve veličine odjeće.
To će u početku biti dostupno ženama koje namjeravaju kupiti proizvode kompanija Anthropology, Loft, H&M i Everlane. Namjera je da ova opcija uskoro bude dostupna i za muške košulje te da vremenom bude preciznija.
Google nije jedina kompanija koja se odlučila na ovakvo unapređenje internetske trgovine. Amazon također eksperimentiše sa vještačkom inteligencijom kako bi olakšao internetsku trgovinu, prenosi CNN.