Interes igrača drastično opao: Pokemon Go se bori za oživljavanje globalnog ludila
Popularnost ove igre je drastično opala i na vrhu tabele skidanja su druge aplikacije, a mnogi grači su prestali kupovati novac za ovu igru.
Ipak, analitičari kažu kako Pokemon Go i dalje ima ogromnu bazu igrača te da je riječ o najvećoj rastućoj mobilnoj igri.
Nadogradnju igre izbacila je američka firma Niantic koja je izumila igru pod licencom Nintenda. Ubačeni su novi likovi, među kojima su Togep i Pichu, te božićni šešir koji nosi Pikachu, a koji je ograničen i moći će se "uloviti" do 29. decembra.
Niantic je objavio kako će u narednim mjesecima biti ubačeno još likova. Ipak, nije rečeno ništa o mogućnosti razmjene likova koju su izvršni direktori ove kompanije ranije najavili. Također, još nije poznato ništa o grupnim borbama koje igrači žele.
Sada će se Pokemon go boriti sa Nintendovom igrom Super Mario koja će biti dostupna na iPhoneima u četvrtak.
U prva tri mjeseca Pokemon Go je zaradio 600 miliona američkih dolara, a u Velikoj Britaniji dnevno zarađuje 120.000 dolara. Ipak, broj downloada igrice je rapidno opao sa 79 miliona, koliko je bilo u julu, na 10 miliona u novembru.