Moraju odgovoriti na nekoliko pitanja, a na osnovu datih odgovora će saznati u koju vrstu "online heroja" spadaju. Saznat će da li su Sir Hug-A-Lot heroj koji predstavlja empatiju, Butterclops koji predstavlja samosvijesnost, AeroVision koji je svjestan mišljenja drugih ljudi i Highfive heroj koji predstavlja ljubazno ponašanje na internetu.
Kathrine Kirk Muff iz kompanije Lego je poručila da su se odlučili na ovakav pristup jer je igra najbolji način za učenje, a u ovom slučaju se to odnosi na učenje o digitalnoj empatiji.
Kviz "Postani online heroj (Become an Online Hero)" je razvijen povodom Dana sigurnog interneta kojim se promoviše odgovorno, kritičko i kreativno korištenje tehnologije, posebno među djecom i mladima.
I prije pandemije koronavirusa roditelji su bili zabrinuti zbog toga što djeca dugo u toku dana koriste internet. S pandemijom je ovaj problem postao i izraženiji jer pohađaju online nastavu.
Istraživanje u Sjedinjenim Američkim Državama je pokazalo da skoro polovina djece provodi više od šest sati dnevno ispred ekrana, a što je 500 posto više vremena nego prije lockdowna ili zatvaranja.
Većina provodi vrijeme posjećujući YouTube, Netflix i TikTok.
Internet ima svoje koristi, ali i nedostatke. Među njima je i onaj da je skoro dvije trećine djece od osam do 12 godina bilo izloženo nekom obliku cyber rizika, među kojima je cyber nasilje, podaci su Instituta DQ.
Na ovaj problem je ukazano u izvještaju britanske vlade. Koliki je ovaj problem ukazuje podatak da su američke tehnološke kompanije prijavile Nacionalnom centru za nestalu i zloupotrebljenu djecu 69 miliona fotografija i videozapisa povezanih sa seksualnim iskorištavanjem i zlostavljanjem djece.
Zabrinutost je utoliko veća jer se povećava broj fotografija na kojima je vidljivo da su djeca seksualno zlostavljana.
Zato je iznimno važno da su roditelji educirani kako da se pobrinu da njihova djeca odgovorno koriste internet. Iz Svjetskog ekonomskog foruma (WEF) su poručili da upravo fokus treba biti na edukaciji.