![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/b_160730035.jpg?v=2)
Korisnici se sve više okreću od desktop računara mobilnim uređajima, a reference na društvene mreže preuzimaju glavne rezultate pretraživanja weba.
Kablovi se presijecaju, tradicionalna plaćena televizija odlazi u zaborav, a e-mail poruke ugrožene su brzim i efikasnim aplikacijama za tekstualne poruke.
Pametni uređaji povezuju svijet oko nas, a ljudi su duboko pogođeni ovim promjenama.
Oni koji su informisani i spremni ne gledaju na ove promjene kao na prijetnju, već pronalaze u njima mnoge mogućnosti.
Tokom posljednjih šest godina sve je buknulo, kako je rečeno na konferenciji Business Insidera koja je okupila najbolje umove medija i tehnologije kako bi razmatrali budućnost.
Henry Blodget, izvršni direktor Business Insidera otvorio je konferenciju prezentacijom nazvanom "7 predskazanja budućnosti medija".
Kao direktor jednog od najposjećenijih portala o biznisu i tehnologiji, evo šta Blodget misli kakva je budućnost medija:
-
Jedino čitanost digitalnih medija raste, sve ostalo stagnira ili opada;
-
Pretplate na digitalnu muziku, filmove i novine rastu brzo;
-
Egzistencijalna kriza blokatora reklama riješit će se sama od sebe, ali pazite šta želite;
-
Domaće digitalno oglašavanje nastavlja s napretkom;
-
Sljedeća velika platforma neće biti ni pametne naočale ni pametni automobili niti virtuelna stvarnost;
-
Televizijske kuće uskoro će osjetiti sudbinu printanih novina;
-
Moć i bogatstvo bit će koncentriraniji nego ikada.