Takve podatke objavio je Reutersov Institut za istraživanje novinarstva, a iznenađuje to što se mladi ljudi sve više okreću korištenju Instagrama, WhatsAppa i Snapchata pri tome zanemarujući Facebook.
Facebook je i dalje najpopularnija društvena mreža kada je riječ o distribuciji vijesti i u te svrhe zabilježeno je 36 posto korištenja prošle sedmice, međutim, gubi se u takmičenju s drugim aplikacijama, pogotovo WhatsAppom koji je za četiri godine utrostručio popularnost kao izvor vijesti i njegovo korištenje je sada na 15 posto.
Istraživanje je pokazalo da se ljudi osjećaju ugodnije kada razgovaraju na zatvorenim platformama u državama u kojima je opasno "otvoreno" izraziti politički stav, poput Malezije i Turske.
Ispitanici su naveli kako priče često pronalaze na Facebooku i Twitteru te ih nakon toga dijele na WhatsAppu kako bi razgovarali s manjom grupom prijatelja.
Iako se veći dio pada popularnosti Facebooka može pripisati promijenjenim algoritmima kojima je cilj interakcija s porodicom i prijateljima, povjerenje je ipak jedna od glavnih zamjerki toj društvenoj mreži.
Samo 23 posto od 74.000 ispitanika u 37 zemalja izjavilo je da vjeruje vijestima na društvenim mrežama, u poređenju s 44 posto povjerenja u vijesti u ukupnom poretku.