Još 2022. godine je Audi postigao dogovor za ulazak u Formulu 1 kao fabrički tim te od tada polako preuzima Sauber. Plan je da se pridruži gridu 2026. godine, kada na snagu stupe nova pravila, a tada će koristiti sve iz svoje "radionice", uključujući motor.
Međutim, u proteklom periodu je bilo turbulencija, u julu je otpušten Andreas Seidl, koji je bio na čelu projekta, dok je Oliver Hoffman smijenjen s funkcije predsjednika uprave.
Bivši šef Ferrarija Mattia Binotto sada vodi Audijev F1 tim, dok je ulogu izvršnog direktora preuzeo Gernot Dollner. Također, iz Red Bulla je stigao Jonathan Wheatley, koji je postao novi direktor tima.
Sve ove promjene, kao i problemi Volkswagen Grupe vezani za zatvaranje fabrika, doveli su do špekulacija da bi Audi mogao pokušati smanjiti troškove i pronaći put iz Formule 1 prije nego ga zadesi Toyotina noćna mora. Međutim, malo je dokaza za to, bar zasad.
Audi je prodao manji dio tima katarskom fondu QIA, tako da i dalje ima kontrolu nad F1 operacijama, ali je istovremeno osigurao značajnu investiciju koju može iskoristiti za unapređenje infrastrukture u svojim bazama u Neubergu i Hinwilu.
"Investicija fonda QIA odražava povjerenje koje je Audijev F1 projekt već stekao te naglašava nepokolebljivu posvećenost Audija ovoj inicijativi. Ovaj dodatni kapital će ubrzati rast tima te predstavlja još jednu prekretnicu u našoj dugoročnoj strategiji", izjavio je Dollner.
U suštini, riječ je o sličnoj situaciji kao što je slučaj s Alpineom, u koji su glumac Ryan Reynolds i druge poznate osobe investirali, ali se nisu miješali u operacije tima.
Jasno je da Formula 1 u procvatu, kao i da je vrijednost timova porasla u posljednjih nekoliko godina. Očekuje se da će Audi zadržati ovaj "masivni lonac zlata", bar dok ne dođe neka "seizmička ponuda".