Kako je bivši vozač Formule 1 postao milijarder i šef najvećeg proizvođača tjestenine na svijetu
Barilla (61), isticao se u kartingu kao mladić, a proslavio se osvojivši "24 sata Le Mansa" zajedno s njemačkim dvojcem Klausom Ludwigom i Louisom Kragesom 1985. godine.
Vozač rođen u Miilanu dobio je priliku u Formuli . 1990. godine kada ga je angažovao Minardi, ali je bilježio loše rezultate i otpušten je prije kraja sezone. Barilla je zatim prekinuo auto-moto karijeru malo prije svog 30. rođendana i okrenuo se porodičnom poslu.
To se pokazalo kao fenomenalna odluka s obzirom na to da je Forbes još 2018. procijenio da direktor Barilla Holdingsa ima neto vrijednost od 1,1 milijardu dolara. Paolo je četvrta generaciju nasljednika "najvećeg svjetskog proizvođača tjestenine", a ima udio od 85 posto dionica sa sestrom Emanuelom, kao i starijom braćom Guidom i Lucom.
Uprkos njegovoj fascinaciji Formulom 1, lako je shvatiti zašto je vođenje jedne od najvećih evropskih prehrambenih marki zahtijevalo praktičniji pristup. Godišnji izvještaj Barille za 2020. navodi promet od 3,89 milijardi eura, s nešto više od 8.500 zaposlenika u poslovnim knjigama.
Radni dani Paola Barille sada su preokupirani proizvodnjom tjestenine, a porodična kompanija posluje u više od 100 zemalja i ima dvije američke fabrike tjestenine u New Yorku i Indiani.
Osnovana u Parmi kao pekara 1877. godine, prehrambeni lanac Barilla narastao je na mnogo širi raspon proizvoda kroz gotovo stoljeće i pol poslovanja, uključujući umake, kekse, peciva i kolače.