Komentari (59)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Kakav strateški partner crni Avdija? Pa ko bi to sarađivao sa onima koji su firmu sa budžetske sise javašlukom doveli do propasti? Pogledajte kako to radi Centrotrans, čista vozila, ljudi obučeni u odjela i kravate, ljubazni, na radiju svira Antena Sarajevo, karte jeftinije, u busu wi-fi internet, miriše, još pri tom ne dobiju ni feninga iz budžeta. Suprotno od svega toga je GRAS. Ili neka se ugasi ili proda nekome ko je spreman uložiti novac i pružiti normalnu uslugu građanima.
jučer na jednoj tramvajskoj stanici gledam sedam revizora. pa nije granica jb te. tko će kupiti firmu što miliona duga plus zaposlenih kao u Google
teško CIPS Sarajevo
Do tada SDA-SBB stabilizatori ce rasprodat sve vrijedne firme, a upravo su oni SDP upozoravali da to ne radi i nije uradio. SDA-SBB su manipulatori kakve ova zemlja jos nije zapamtila.
Pola radnika u GRAS-u nisu iz BiH, a kamoli iz Sarajeva, a isto tako ta polovina je višak, nije ovo London.
Koliko puta udjem u autobus, a ono raja prolazi nece kartu da pokaze. I onda se vozac raspravlja sa njima ponekad. Bolan nemoj se raspravljat. Nece kartu da pokaze, odmah zovi policiju i to specijalce. Jednom dvaput tako i da se vise taj red uvede. Izgleda raja ako je drzavno ono moze dzabaluka, a ako je privatno, to postuju.
@alem88 Koliko puta udjem i ne kupim kartu :-P
@tornjak Zbog takvih nam sve drzavno i propada.
PRIKAŽI ODGOVORE (7)
Sramota je da kompanija kojoj je dat apsolutni primat na tržištu posluje negativno. Da ne spominjem to što im je komplet vozni park doniran. Ovo sve treba otpustiti i eutanazirati zajedno sa psima lutalicama, a zaposliti mlade ljude sa idejama i malo kračim prstićima.
*kraćim
Dobri ste, Avdo, dobri, neg eto narod ljubomoran pa svašta piše.
Vijest stara oko sat vremena, a ovo je najbolje što sam smislio, jbg zbunio me ovaj, kako biješe Vatrić.
I ove buseve sto su dobili ne bi uopce smijeli voziti jer ne zadovoljavaju potrebne norme. eto ti pisane drzave i kantona koji krse vlastite zakone. zimi cemo se opet gusiti svi skupa u smogu u ovoj kotlini zajedno s GRAS-om, ViK-om i ostalim javnim firmama.
Meni nekako Avdo sumnjivo gleda ovu Klixovu novinarku na drugoj slici.
Bolan da su vam karte 50KM dnevne nebi se mogao sav lopovluk pokriti
kakvi negativni medijski natpisi? vi ste sami aebi negativna reklama. zasto ne kaze koliko uposlenih ima u administrativnom dijelu gras-a? zasto je prosjecna plata vozaca 750+ maraka, a kada se na to doda.topli obrok i besplatna karta (koju ostali teebaju placati), vozaci grasa imaju i te kako pristojnu platu, za razliku od drugih preduzeca koja su u manjoj "dubuozi"
Ni Bill Gates nebi mog'o spasit' GRAS. Samo formirati novo preduzeće i početi sa novim ne korumpiranim menadžmentom.
privatizujte ih što prije...
prebacuje 5% za izgradnju pruge! KOJE PRUGE?????????
Ispravka: Nije 5% nego 5 miliona što je nekih 25% od ukupnih 19, ali svakako ostaje pitanje - izgradnju koje pruge??? Znači da je neko čim su pare legle okrenuo 5 miliona. Nije ni čudo što je stanje takvo kakvo jeste i najgore ga je održavati takvim. Ključ u bravu i doviđenja. Trebaju pustiti druge, kao što je Centrotrans, da rade posao kako treba.