BiH
108

Borba protiv raka dojke: Poslušajte "Odu grudima" i edukujte se

Klix.ba
(Foto: Davorin Sekulić/Klix.ba)
U Sarajevu je danas predstavljena kampanja dizanja svijesti o važnosti borbe protiv raka dojke pod nazivom "Budi zdrava".

Kao nastavak kontinuirane borbe protiv raka dojke, kompanija "Avon" predstavlja kampanju "Budi zdrava“ čiji je cilj podizanje svijesti o važnosti prevencije raka dojke.

Kako je rečeno na pres-konferenciji, okosnica kampanje je pjesma "Oda grudima“ te video, koji su uz profesionalnu pomoć Maye Sar i Sanje Doležal, otpjevale i snimile i žene koje se bore protiv raka dojke.

Njih šest je spremno pristalo i hrabro otpjevalo pjesmu da bi svima poručile koliko je važno brinuti se o svom zdravlju.

"Putem mnogih svojih kampanja u borbi protiv raka dojke Avon je pružio podršku ženama koje su se suočile s dijagnozom raka dojke, a ova kampanja predstavlja odličan podsjetnik za zdrave žene da misle na sebe, da vode brigu o svom zdravlju, da rade redovite samopreglede i preglede dojki, da postanu svjesne, osviještene i odgovorne za svoje zdravlje", istakla je predsjednica Udruženja žena oboljelih od raka dojke "Novi pogled“ Mostar Maja Memić.

Kako je rekla, mnogim ženama je "upravo tih nekoliko minuta koje su svaki mjesec odvojile za samopregled, za svoje zdravlje, spasilo život“.

Maya Sar je kazala da je kampanja poput ove dobar put, jer alarmiraju puno veći auditorij koji treba da čuje poruku.

"'Oda grudima' je šarmantna pjesma koju smo moja kolegica Sanja Doležal i ja snimile zajedno s oboljelim ženama. Vjerujem da smo na najbolji mogući način, u pozitivnom i veselom tonu učinili da dame koje pogledaju naš video i odu na stranicu budizdrava.com dobiju poticaj da naprave samopregled i odu na pregled dojki", naglasila je Maya Sar.

Rečeno je da brojke upućuju na to da u Bosni i Hercegovini godišnje od raka dojke oboli oko 1.300 žena, a čak 500 ih izgubi bitku za život.

Rak dojke je izlječiv ako se otkrije na vrijeme, ali još premali broj žena obavlja redovne preglede.

Direktor prodaje u "Avonu" Bosne i Hercegovine Damir Harmandić se osvrnuo i na nastojanja kompanije u borbi protiv raka dojke rekavši da je "Avon“ svjestan važnosti podizanja svijesti o borbi protiv raka dojke, i činjenice da je ovu opaku bolest moguće pobijediti uz veliku podršku najbližih, ali i šire društvene zajednice.

"U dosadašnjem radu, 'Avon' u Bosni i Hercegovini je u svrhu borbe protiv raka dojke proveo i nekoliko velikih lokalnih projekata poput 'Avon Šetnje za život', doniranja mamotom aparata u vrijednosti od 100.000 KM za Klinički centar u Sarajevu, provedbe niza edukativnih aktivnosti za ljekare i za građanke BiH", kazao je Harmandić.