Fondacija Hastor: BiH vodeća po ulaganju u obrazovanje u regionu
Konferencija je predstavila istraživanje Fondacije Catalyst koje sublimira filantropske aktivnosti u jugoistočnoj Evropi, kao i istraživanje o društveno odgovornom poslovanju. Prema ovom istraživanju, Bosna i Hercegovina je vodeća kada su u pitanju filantropska ulaganja u obrazovanje u odnosu na druge zemlje u regionu.
"Korporativni i individualni donatori prepoznali su važnost ove teme te je u Bosni i Hercegovini, ulaganje u obrazovanje veće nego u ostalim zemljama regiona", istakla je Jelena Bekčić iz Cataliyst Fondacije tokom predstavljanja na konferenciji danas te dodala da je čak 66% od ukupnog ulaganja u obrazovanje namijenjeno dugoročnim investicijama što pokazuje opredijeljenost donatora za razvoj i jačanje ove oblasti.
U toku konferencije naglašen je značaj angažmana javnih ličnosti u promociji filantropije, većoj angažiranosti medija te upućen poziv kompanijama da kroz svoje aktivnosti pokažu veći angažman u promociji filantropije. Akcenat je također stavljen na krajnjeg korisnika, a to su upravo mladi ljudi kojima je potrebno obezbjediti kvalitetne uslove za obrazovanje i razvoj.
Kao posebno značajan faktor u odnosu između donatora i primaoca usluga naglašena je transparentnost, odnosno da se uvijek i u svakom momentu zna gdje donacija završava.
Nevladine organizacije istakle su i potrebu za većim angažmanom vladinog sektora, kako bi se više poštivao zakon o oporezivanju na donacije i bio prilagođen da motivira kompanije i organizacije da više ulažu u filantropiju.
Seid Fijuljanin, direktor Fondacije Hastor, istakao je da je danas svaki čovjek došao u poziciju da razmisli o bitnim stvarima u životu i naglasio da je obrazovanje izbor pobjednika, i to je uvijek dobitna kombinacija za razvoj bilo kojeg društva.
Ugledni panelisti iz fondacija Catalyst, Ana i Vlade Divac, Rotary club Hrvatska, te Atlas Fondacija iz Crne Gore predstavili su svoje, ali i druge pozitivne primjere filantropije u regionu. U drugom dijelu panela predstavljene su prakse medija i kompanija te načini kako se kroz zajedničko djelovanje može postići više kada je u pitanju ova bitna oblast. Učesnici panela su bili predstavnici kompanija Coca Cola Hellenic, Authority Partners te magazina Azra, TV1 i SOS Dječija sela BiH.
Fondacija Hastor neprofitna organizacija koja stipendira blizu 1400 mladih ljudi u cijeloj BiH i pomaže im u nastojanju da postanu samosvjesni lideri BiH.