Komentari (39)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Svugdje u svijetu i pogotovo u međunarodnom saobraćaju teretni voz ima prednost nad putničkim jer na koncu dana teretni zarađuje novce, a putnički da je prepun je opet gubitak. Možda da se građani malo raspitaju zbog čega željeznica uopšte postoji najviše.
Pa neka se potrude da raspored bude kako treba, a ne da im svaka linija kasni zbog drugih.
Zalosno sto politika i autobuski lobiji ne dozvoljava da profunkcinise putnicki saobracaj Voz bi mogao ici makar jedanput u sat vremena i to puno dalje od Sarsjeva i Zenice
Jedan "autobuski lobi" ima jednog direktora, četiri administrativna radnika i šezdeset vozača autobusa, dok u željeznici na pet aktivnih mašinovođa dođe po jedan direktor, izvršni direktor, tehnički direktor, direktor saobraćaja, nekoliko šefova saobraćaja, desetine šefova stanica, otpravnika vozova, kontrolora, čuvara, ložača, higijeničara i još dvadesetak mašinovođa, što na bolovanju što da popuni prazne redove platnih spiskova.
Željeznice FBiH su dotakle dno, puno uhljeba,koji su stalno na nekoj pauzi kad nešto dođes trazit! Birokratija u punom sjaju. Evo skoro godinu dana čekam odgovor njihove komisije,za koji su uredno,unapred, naplatili troškove!
Je li na slici ovo Japan, ili je Šteta nam nabavio i voz :)
Vjeruj, ovo na slici za tebe je Japan...
Ova vukojebina ima dva voza i opet paćenici nisu u stanju uskladiti red vožnje ali zato ima nekakvih milion direktorčića i boga pitaj koliko viška radnika
Kad imamo ovakvu glupu i nepismenu vlast ne treba nas nista cudit.
Tako je u ratu u rubelu ispod piste, prednost imala komercijalna roba u idnosu na sve drigo.
Do jucer ga niste imali, to da se ne naviknete na dobro.
Vjerujem! Obzirom da organizacija rada inače ide od ruke rukovodiocima imenovanim u državnim firmama i ustanovama!🤮🤮🤮
Da mi je dočekat da taj voz krene prema Bihaću ili Tuzli, Doboju itd. Sve dok to ne bude, što se mene tiče promjenite ime u Sarajevske željeznice i komotno ugasite to jer plaćamo sve te troškove a voza nigde na stanicama u BiH.
Ovaj voz je masno plaćen i ide do Pazarića. Nevjerovatno je da ne može do Bihaća.
E BAS ME CUDI.....NIJE TO PRILICNO UPOSLENICIMA JU ILI JP........al u ....cu
Organizacija na nivou , 😝
Curi vam voda kroz kameni pločnik kod mezarja Kovači. obiđite teren
Samo nam jos fale seljaci iz Pazarica ugradu,seljake okreni tamo prema Konjicu,
Zika a jesil u ratu bjezao kroz tunel kod seljaka iz Pazarica
Da nije bilo Pazarica i Igmana ne bi bilo ni tebe slino
PRIKAŽI ODGOVORE (3)