Huso Hadžić, direktor Javne ustanove “Agencija za kulturno-povijesnu i prirodnu baštinu i razvoj turističkih potencijala grada Jajca", je kazao kako je ova sezona najbolja do sada u posljednjih 20 godina.
"Ova sezona je krenula u martu sa prvim turistima, a maj je bio do sada najudarniji mjesec. Posljednjih dana u Jajcu borave učenici koji su na ekskurzijama iz Srbije, Hrvatske, Crne Gore, ali i Bosne i Hercegovine. Turisti iz zemalja regiona, ali i Engleske, Njemačke, pa čak i Kine dolaze u Jajce kako bi uživali u prirodi i posebno nas raduje da se broj njihovih noćenja u Jajcu povećava", kazao je Hadžić.
On je istakao da turisti sve manje vremena provode u našoj zemlji te da samo u prolazu pokušavaju posjetiti najznačajnija mjesta bh. gradova, ali da je stanje puno bolje nego proteklih godina.
"Nama je cilj da ostanu što više vremena u Jajcu kako bi posjetili i jezero, tvrđavu, mlinčiće, katakombe, etno muzej i sve stare vjerske objekte koji kod njih izmamljuju posebnu pažnju. Ove godine je stanje bolje, ali se nadamo da će i narednih godina boravak turista u našoj zemlji biti što duži", dodaje Hadžić.
U narednom periodu na tvrđavi u Jajcu bi trebala biti izvršena elektrifikacija, napravljen mokri čvor i ugostiteljski objekat te sanirana medvjeđa kula odakle se pruža pogled na panoramu grada. Plivska jezera sa mlinčićima bi trebala biti uređena kao zaštićena zona, a malo jezero bi do naredne godine trebalo dobiti i plažu gdje bi se turisti mogli kupati.
U Jajcu je 24. i 25. maja održan Sajam turizma i eko proizvoda, a šlag na tortu turističke ponude su skokovi sa vodopada u Jajcu koji će ove godine biti održani 6. augusta.
"Ove godine pored učesnika iz naše zemlje, očekujemo takmičare iz Slovenije, Srbije, Njemačke, Kosova i drugih zemalja gdje se ova disciplina njeguje. Vjerujem da će ova godina biti udarna, najbolja do sada, i vjerujem da ćemo proširiti ponudu i da ćemo imati šta ponuditi", zaključio je Hadžić.
Domaćini su najavili da će iz godine u godinu raditi na proširenju svojih kapaciteta i bogaćenju turističke ponude kako bi se gosti u kraljevskom gradu osjećali što bolje i pronašli sve što im je potrebno.