Komentari (107)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Da građani koriste javni prije iz koji ide svako sat i po, za sat i po čekanja mogu iz države izaći… isto tako i sa tramvajima… prije je tramvaj iza tramvaja stajao kako bi prišao stanici sada su toliko rijetki pa ja mislim da brat bratu nema 15 tramvaja u pogonu kad je špica
ne znam na koji prevoz mislis ali tipa do Vogosce imas svako 15 tak minuta prevoz...ja vozarim iz Ilijasa i nikad mi se nije desilo da zakasnim na posao..tako da sto se tice pravca prema Vogosci i Ilijasa okej je..
first world problems
PRIKAŽI ODGOVORE (6)
nedaj mi Boze da moram svaki dan na posao iz vogosce preko vog petlje i nazad, to je katastrofa
Papčine se preko pune linije uredno prestrojavaju za izlaz i zaguše traku.
Pa napravite još jednu obilaznicu i transverzalu
Nikada ovo rijesiti necete...mozda da se napravi brza cesta preko Rajlovca a to bi znacilo rusenje stracara
E cuj kako rijesiti guzve na petlji? Petlji??? Kruzni tok, pardon dva kruzna toka neko naziva petljom? Napraviti PETLJU i nece biti guzve. Napraviti tzv BAJPASE u gradskoj zoni i nece biti guzve. Napraviti po jos jednu traku gdje god je moguce, napraviti brze zeljeznice, tramvajske linije. Povecati broj vozila GRASa, duplo sve.... Treba li jos prijedloga? Ali prvo nazvati stvari pravim imenom i definisati uzroke problema!
Samanta iz serije Sex i Grad veli - “Kad ne možeš da riješiš problem, stavi više para na njega.”
Nista se nece rijesiti trolejbusima, pa imamo redovne autobuse, ne vidim koja je razlika osim ekoloske. Jedino rjesenje je da se ubrza sa Prvom transferzalom, da se uradi bez rjesavanja imovinskih pitanja trasom kuda je zacrtana pa nek se kasnije rjesavaju pitanja po sudovima. Ionako su problem oni koji su raznim malverzacijama izgradili objekte na trasi koja je davno bila poznata.
Ma dok se ne uvedu dron automobili tu nema rješenja.Normalno uz uslov da rješimo smog i maglu.Tj NIKAD
Rjesenje je Prva transferzala. Razumijem da ima problema kod Avazovog tornja ali sta se ceka sa projektovanjem sa ove druge strane? Kraj/pocetak transverale ce upravo biti ovdje negdje, niko ne pominje da li se radi nesto i da li ustvari ima nekih problema.
Postoji RJEŠENJE: Povezati pravac Rajlovac- Reljevo sa Vogošćom desnom obalom Bosne, (dio puta već postoji) gdje bi putn vozila izbjegla kružni tok, a njih je najviše. Time bi se kružni tok rasteretio za min. 30%. Trolejbus sa ovim nema veze, kao ni tunel.
Izmjesti magistralnu cestu iz naseljenog mjesta. Samo kteteni su mogli nešto tako napraviti.
Napravite jos jednu pored... ima se more se... ha ya
e cuj da ne koriste privatna vozila pa da vam je uredan prevoz mozda bi i sjeo da ste uradili da ne zapne bus , rijesili guzve pa onda mislite o prevozu
Najveci problem je sto nadvoznjak iznad autoputa ima dvije trdakw, a trebao bi imati cetiri. U slucaju cetiri bolje bi se filtrirao sabracaj prema Tuzli i Zenici sto bi smanjilo guzve.
Prva ovdje nije nidokle kao rjesenje problema. Tako da naviknite se za sljedecih 20+ g
ja msm da za jos 40 neke stvari se nece rijesiti ovim tempom
Uhapsiti onoga ko je odgovoran za idejno rješenje I Naravno izvođače radova,jer jedini interes tzv bosnjackih političara je kako vise novca iz državnih institucija I firmi izvuci u privatne tj svoje dzepove,dok se to ne uradi nema naredba,niti se oni razlikuju od onih presudjenih u Hagu
Ajd ne se*i