Ministar Šteta: Ponovo će se morati rekonstruisati tramvajska "S" krivina
Poručio je da će to značiti i otklanjanje asfaltne površine. Pozvao se na nadzor izvođenja radova koji je uradio kantonalni Zavod za izgradnju.
Prema nadzoru, nakon rekonstrukcije je izvršeno laboratorijsko ispitivanje kojim je utvrđeno da ugrađeni sloj asfalta BB11 ne zadovoljava propisane vrijednosti u smislu sadržaja šupljina i zbijenosti.
Ukazano je na to da su odstupanja veća od krajnje dopuštenih, osim na mjestu gdje kolosijek prelazi preko saobraćajnice - "S" krivine - gdje rezultat ispitivanja također odstupa od propisima definiranih vrijednosti, ali je u granicama gdje se prema propisima vrši umanjenje vrijednosti izvedenih radova.
Od konzorcija "OK Bau" iz Gradačca i "Željo" iz Konjica je zatraženo da uradi sljedeće:
- ukloni ugrađeni sloj asfalta BB11s, osim na dijelu prelaza preko saobraćajnice (prva dionica koja je asfaltirana);
- ukloni fugu između asfalta i šina;
- ukloni ugrađeni beton oko kanala za odvonjavanje, te izvrši betoniranje prema detalju iz projekta;
- izvrši nabavku, dopremu i ugradnju BB11s d=4 cm uz propisanu pripremu površina i
- izvrši nabavku, dopremu i ugradnju fuge-dilatacije između asfalta i šina uz propisanu pripremu površina.
Nezadovoljni i u GRAS-u
Nezadovoljni urađenim prošle godine su i u GRAS-u.
"Preduzeće nije bilo uključeno u ovaj projekt, već je to bilo u nadležnosti Ministarstva saobraćaja. Mi smo pozvani po primopredaji tj. završetku radova. Inžinjer tramvajskog saobraćaja koji je bio na premopredaji je uočio neke tehničke nedostatke nastale asfaltiranjem. Uočio je da zaštitna guma stavljena oko šina nije stavljena na odgovarajući način i da će se pomjeriti iz ležišta", izjavio je v. d. direktora GRAS-a Senad Mujagić i naglasio da su primijećeni još neki nedostaci koji bi mogli uzrokovati odvrtanje šarafa zbog velikih trenja.
Prema njegovim riječim, radit će se sanacija saniranog.
Ugovor potpisan u augustu 2020.
Ministar Šteta je podsjetio da je ugovor s izvođačem vrijedan skoro 584.000 KM potpisan 10. augusta 2020. Tada je ministar saobraćaja bio Adi Kalem iz Stranke demokratske akcije (SDA).
Rekonstruisan je dio pruge od Zemaljskog muzeja do Sarajevo City Centra na dužini od skoro 369 metara. Rekonstrukcija je počela u septembru prošle godine i trajala je 40 dana. Na početku radova desio se saobraćajni kolaps u glavnom gradu Bosne i Hercegovine.
Tadašnji kantonalni premijer Mario Nenadić je po završetku rekonstrukcije pohvalno govorio o njoj.
"Hvala ministarstvu i izvođačima jer su radovi završeni dva dana prije isteka roka. Sve priče kako će ovo trajati do Nove godine su pale u vodu. Izvinjavam se građanima zbog problema koje su imali zbog ovih radova, ali oni su se morali desiti nakon 40 godina čekanja. Poklanjamo Sarajevu jednu uređenu saobraćajnicu jer znamo na šta je ovaj dio grada ličio", kazao je
U galeriji fotografija imate priliku pogledate kako trenutno izgleda navedeni dio pruge.