Komentari (36)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Koliko je TK odbranio teritorije u ratu, koliko dao para a koliko smo dobili od ove države kao naj mnogoljudniji kanton mislim da je to jedna velika sramota Sarajeva. Zato Vam želimo smog i đeriz 365 dana u godinama pred nama.
I sadašnji premijer nikšić(2 godine vladanja) i bivši novalić(8 godina vladanja) i svi ministri sadašnje i prethodne vlade federacije BiH, od svih njih nema 3% iz Sarajeva. Zato ti J pleme
A koliko je Vlada TK radila na cestama? Vidim ovo sto se po Sarajevu radi, sve radi Vlada KS? Kad cete poceti prozivati svoje, uvijek neko drugi kriv?
Vazno je da u BiH ima preko 120 ministarstava. Koga briga za puteve i za sve ostale probleme gradjana. Samo pred izbore se kunu da ce raditi u korist gradjana. Dok je ovaca bit ce i vune.
PUTEVI SU LOSI AUTA SE VOZE TEHNICKI NEISPRAVNA.DA NEKO PRODUZI REGISTRACIJU A AUTO NE VIDI TEHNICKI TO SAMO U BIH IMA.POLICIJA NE RADI SVOJ POSO AKO ZAUSTAVIS AUTO KAKO ZNAJU KAZNU NAPLACIVATI TAKO GA I NA TEHNICKI ODVEDI NEISPRAVNO SKINI TABLICE KO JE URADIO TEHNICKI ZABRANA RADA TEHNICKOG.
Stavite kamere to jedino znate. Umjesto da saniraju ceste samo postavljaju kamere i ogranicenje na 30.
I da se glavni krivac su loše i male ceste ko god je vozio barem jednom na relaciju Tuzla - Sarajevo, Tuzla - Doboj ili Tuzla - Orašje to će reći.
Vlast u Federaciji i državi BiH koja građanima uzima 35 feninga po svakoj litri kupljenog goriva za puteve treba dići kredite ili dati pod koncesije i napraviti puteve kao u EU a naše pare koje dajemo za puteve trošiti kao i do sada.
150 hiljada registriranih automobila= 0 metara magistralnog, autoputa ili brze ceste. 15 hiljada = vijadukt, autoput, brza cesta.
Politicara iz TK kantona ima dovoljno da blokiraju budzet FBiH. Pamet u glavu
nisu krive lose ceste vec bahati vozaci bulje u mobite ,i prejaka vozila
Bosanske ceste dozvoljavaju snagu vozila do nekih 50 konja. Sve preko toga je lutrija.
Nije do ceste, do vozača je.
Dotrajala infrastruktura i napredna vozila, recept za disaster. Te ceste su se gradile za fiće, pezejce, trabante, moskvice, pegle, stojadine itd.
nije do ceste vec do braindead vozaca pozz
Jedina smo država u Evropi koja po glavi stanovnika ima veći broj saobraćajnih nezgoda od Amerikanaca.
Sami kažu ljudi piju i voze. Samo da nekog drugog ne ubiju, nek se sami taru.
Koliko bi tek izginulo da su autoputevi. Problem je što slabo ko poštuje zakon. Policija sa strane ležerno gleda divljanje kvazi vozača. Ne postoji proaktivna kontrola saobraćaja pa onda na kraju j loša putna infrastruktura. Ko je kriv? Narod je kriv što glasa za one koji jedva čekaju da kakvu funkciju jame u centrali. Sve do jednog čemer i jad.
a koliko je poginulo u ostatiu drzave na autoputevima?
Ne pametuj