Komentari (40)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Wow, svaka čast na analizi, e ovo je nešto konkretno i vrlo interesantan članak 👏
NPARAVITE STUDIJU KAKO 80% KRMADI NE ZNA KORISTITI KRUZNI TOK!!! KRMAK UZJAŠI DESNU TRAKU,I IDE DESNOM TRAKOM PREKO 4 IZLAZA!! NIKAD GLUPSON NIJE CUO DA JE DESNA TRAKA SAMO ZA PRVO DESNO
još bi se krmak tukao i nesto svadao!! KRMAK!!!! DESNA TRAKA JE SAMO ZA PRVO SKRETANJE DESNO!! NIJE TI KRMAK TO BABO PRAVIO !! ali sta ces....kupili ljudi vozacke! ALi sta ocekivati kad auto skola radi isto!! Uhvati se krmak kod Vize desne trake, i napravi puno krug desnom trakom...boli ga q sto niko ne moze izaci od krmka!
@majabaz ne lupaj. U BiH, vožnja u kružnom toku nije zakonski regulisana. Korištenje desne kolovozne trake je dozvoljeno svim vozilima, pa taman se vozilo kretalo u krug satima. Desna traka se koristi isključivo za prvi izlaz onda kada horizontala signalizacija (puna linija) nalaže skretanje desno, i tada nema opasnosti za isključivanje ni iz lijeve trake.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Kruzni tok je dobro rješenje samo za male raskrsnice. Ili turbo kruzni koji odvaja saobraćaj koji ide desno. Dobro podešeni semafori su najsigurnije rjesenje.
Iz vlastitog iskustva se apsolutno ne slažem sa profom da je bolje vratiti semafore na Pofalićima i B. Potoku. Koliko god vozači ne znaju koristiti kružne tokove sa 2 trake ipak su svi oni brži od semafora - a pogotovo su brži od semafora tokom slabijeg intenziteta saobraćaja (izvan špica). Bivši načelnik Smajlović je ukinuo sve semafore u Zenici i pretvorio ih u kružne tokove. I sad je milina voziti kroz Zenicu, gdje u cugu protutnjiš kroz centar, a inače bi čekao na 5 semafora.
Ti kruzni u Zenici su djelimicno rijeseni,.. mora se odvojiti saobraćaj desno i onemogućiti desnoj traci da ide lijevo.
Kroz Sarajevo vozim iskljucivo sa zatvorenim prozorima i cirkulacijom zraka iz auta, jer se previse kanti sa njemackog i francuskog auto otpada vozi po Sarajevu, da je to katastrofalno. I da vecini stanovnistva to ne smeta je ludilo.
glavni zagađivač je jednostavno to da je Sarajevo kotlina i te industrijske zone su se trebale praviti po brdima.. Tbilsi je naprimjer geografski sličan Sarajevu i nema nikad zagađenja iako je kotlina jer sve industrijske zone su izvan centra grada
Treba grafitti possement puteve i tunele
Ugradnja preciscivaca zraka koji bi se montirali pored semafora i na sve 4 strand raskrsnice/kruznog toka sa svjetlima mogla bi poboljsati kvalitit zraka
... pješke ili bicikom
Kad degeni nisu u stanju skontati kružni tok. Samo da se ne sekira raja iz parlamenta. Za 2-3 godine će otići i ovi što su ostali pa će se zrak popraviti. Bez auta će biti malo čišće
Nek se prosiri put od stupa do Dobrinje i bice manje zagadzenja a brzi saobracaj jer od dtupa nakon do Dobrinje osebno do Binga su svaki dan katastrofalne guzve a niko da se sjeti da to orosiri bar do Aerodroma
Kod nas naprsvljeni kruzni tokovi da se ubrza saobracaj ali vecina vozaca nezna da vozi kroz kruzni tok vec se zalijepi za desnu traku doduse nekad i s pravom jer drugi vozac debil nece da propisti auto iz unutrasnje trake da se iskljuci.Umjesto da kruzni tok ubrza saobracaj kod nas stvara kolaos u saobracaji jer se u spivi naoravi cijeli krugu desnoj ttaci tako da je nemoguce proci kroz kruzni tok
Sarajevo sa svojim novopridoslim stanovnicima je zagadjeno i bez automobila.
jako jednostavno vizuelna kontrola policije ima li auto katalizator. VW dizelima iz 2010 pa nadalje pogodjene skandalom masivno se kvare katalizatori. Auto iz 2015 zagadjuje kao golf 1! masa takvih auta vozi sarajevom
ta auta nek prodaju nekom na selu ili manjem gradu. bolan trujes svoje djete kad vozis sa autom bez katalizatora
Dobra analiza . Samo problem kod nss je sto se sve prvo uradi i napravi a onda se tek analizira sta bi bilo bilje .