Devet tona otpada
0

Ožujsko pivo krenulo sa kampanjom "Čuvaj, pazi, ne bacaj!": BiH bez divljih deponija

Sponzorirani članak
Devet tona otpada uklonjeno na planinskom izletištu Zabrđe kod Viteza u prvoj ekološkoj akciji u nizu.

Društveno odgovorna kampanja pod nazivom „Čuvaj, pazi, ne bacaj!“ koju realizuje Ožujsko pivo u saradnji sa ekološkim udruženjima građana, ima za cilj čišćenje ilegalnih deponija na prostoru Bosne i Hercegovine. Preko 20 akcija čišćenja biće sprovedeno u periodu od maja do oktobra 2021. godine, a prva u nizu je održana na planinskom izletištu Zabrđe kod Viteza, uz podršku udruženja "Zabrđe".

"Dvodnevna akcija uklanjanja posljednje dvije deponije čime je uređeno najatraktivnije šetalište prema Zabrđu, realizovana je angažmanom 30-ak ljudi, koji su prvog dana čišćenja dali svoj maksimum i vlastitim rukama uklonili oko devet tona otpada. Drugoga dana, uz pomoć mehanizacije su odrađeni završni. Ono što nas najviše raduje je odličan odziv naših sugrađana, vikendaša, članova planinarskog društva 'Zabrđe', biciklističkih klubova 'Vitez' i 'Tempo', te vrijednih djelatnika preduzeća 'Vitkom'. Zahvaljujemo se glavnom protagonistu ovog projekta – kompaniji Molson Coors i brendu Ožujsko pivo, koje je bilo zlatni pokrovitelj projekta", rekao je Miroslav Petrović, predsjednik udruženja "Zabrđe".

"Daj svoj doprinos za ljepše Zabrđe" uvod je u mnogobrojne ekološke akcije pod pokroviteljstvom Ožujskog piva, a naredne su planirane već 5. juna povodom Svjetskog dana zašite okoliša. Na ovaj dan, u saradnji sa udruženjem građana "Ruke" čistiće se divlje deponije u Sarajavu, Ljubuškom, Olovu i Bijeljini. Čista planeta Zemlja cilj je svakog dana, stoga će akcije biti kontinuirano realizovane u 2021. godini.

"Ilegalna odlagališta otpada predstavljaju veliki problem u Bosni i Hercegovini i mi kroz ovu kampanju želimo da podignemo svijest o tome. Žuja oduvijek govori o aktualnim društvenim temama na sebi svojstven način, želja nam je bila da kroz ovu kampanju damo i konkretan doprinos lokalnim zajednicama kroz akcije čišćenja. Želimo potaknuti ljude da se angažuju i učine nešto dobro za životnu sredinu, a vjerujem da ćemo u tome i uspjeti", izjavio je Goran Mišić, brand menadžer Molson Coorsa za tržište Bosne i Hercegovine.

Pored kulturnih, sporstkih i nevladinih manifestacija koje služe unapređenju kvaliteta života, jedna od najvećih pivarskih kompanija godinama podjednako učestvuje i u ekološkim akcijama. Kampanja "Čuvaj, pazi, ne bacaj" nastavak je dugogodišnjih uspješnih društveno odgovornih projekata kojim Molson Coors i Ožujsko pivo podržavaju buđenje ekološke osviještenosti i ljubavi prema prirodi.

Sveukupan cilj kampanje je podstaći što veći broj ljudi na zeleni način razmišljanja, doprinijeti poboljšanju stanja okoliša i ukloniti veliki broj divljih deponija na teritoriji Bosne i Hercegovine. Budućim akcijama čišćenja se mogu pridružiti svi zainteresovani volonteri, te pomoći u misiji građenja prirode bez smeća i otpada, a više informacija o akcijama koje će biti realizovane 5.juna kao i prijavama možete pronaći na stranici www.ugruke.com i na FB stranici Let's Do It - Bosna i Hercegovina.