Pitali smo vozače o cjelodnevnom kolapsu u Sarajevu: Od Stupa do Skenderije sat vremena
Posebno su nervozni vozači, a s nekim od njih smo razgovarali. Saglasni su da uopće nije trenutak da se radovi izvode kada je saobraćaj najintenzivniji i u redovnim okolnostima. Među njima je bilo i onih koji i nakon sat vremena vožnje nisu stigli do kranjeg odredišta.
Pitaju se zašto se rekonstrukcija ne vrši u noćnim satima ili zašto nije rađena na početku pandemije - tokom dvomjesečne obustave javnog prijevoza i kada je veliki broj ljudi radio od kuće. Pojedini smatraju da je riječ o predizbornim radovima.
Ništa manje nije teško građanima koji koriste javni prijevoz. Tramvaji samo saobraćaju do Željezničke stanice pa su od Zemaljskog muzeja do Baščaršije primorani da idu autobusom. Tako će morati putovati naredni mjesec. Autobusi se kreću vrlo sporo, pa nije mali broj onih koji odluče pješačiti od Marijin-Dvora do Baščaršije i drugih dijelova grada. Navedeni problemi su naročito pogodili osobe koje imaju poteškoće u kretanju.
Sve ovo se dešava kada se GRAS nalazi u vrlo teškoj situaciji - zbog dugovanja i blokade računa preduzeće ne može osigurati vozila koja su u voznom stanju i već za 30 posto su reducirane usluge na redovnim autobuskim linijama.
Nadležni su najavili da će uskoro početi i dugoočekivana rekonstrukcija tramvajske stanice na Otoci u pravcu Ilidže. Rekonstrukcija je počela početkom ove godine i zbog toga je već mjesecima zaustavljen saobraćaj u jednoj traci na glavnoj gradskoj cesti. Radovi su bili prekinuti nekoliko mjeseci zbog toga što projekt, kako su naveli nadležni, nije adekvatno urađen. Za očekivati je da će početak rekonstrukcije stanice stvoriti još veće saobraćajne probleme.
Brojni su oni koji se s pravom pitaju šta se može očekivati kada počne sanacija pruge od Ilidže do Baščaršije i kada počne gradnja pruge od Ilidže do Hrasnice s obzirom na saobraćajni haos koji je nastao zbog obnove "S" krivine na dužini od skoro 369 metara od Hotela Holiday do Sarajevo City Centra - dakle, samo u jednom smjeru.
Kako je ranije saopćeno iz Vlade Kantona Sarajevo, radovi u vrijednosti od skoro 584.000 KM trajat će 40 dana, a izvođač radova je konzorcij kompanija OK BAU iz Gradačca i Željo d.o.o. iz Konjica.
Kantonalni ministar saobraćaja Adi Kalem je poručio da je riječ o prvoj rekonstrukciji ovog dijela pruge nakon 42 godine. Nadležni su pozvali građane na strpljenje dok se ne okončaju radovi. Koliko je poziv na strpljenje opravdan je pitanje na koje vlast još nije odgovorila.