Komentari (71)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Nisam mislio da cu ikad reci za nekog politicara dobro je brate,odmori malo,ali Šteta svaka cast.
Svaka mu čast al neka pokaže ugovore za tramvaje i prugu
neka pokaze ugovore za prugu i tramvaje i diplomu sa sokoca
PRIKAŽI ODGOVORE (4)
Sad ce XI Jingping XII Efendic reci kako je on zaslužan i bošnjo će mu aplaudirati
ma aplaudiraju mu SDFA botovi koji misle da narod nema pojma
vidi dva bota trojke. nije Efendic nista rekao da je zasluzan vec je objavio sliku projekta u kojem je ucestvovala opstina i bivsi ministar prije Stete. na to se nakacio Steta ko ljubomorna uvrijedjena mlada da place
Pun je Klix botova koji pucaju minuse ljudima koji su dali ispravne komentare u vezi Stete.
Pravite Transverzale i Longitudinale, manite se mrvica. Tako je bilo i sa autoputem. Krpili ste magistralne ceste 30 godina te ste nakon tih 30 godina napokon poceli praviti autoput Koridor 5-C, zavrsicete ga za 50 god, isto kada i Sarajevske Longitudinale i Transverzale. A dotle ce Sarajevo biti jedan obicni saobracajni cep, tj. saobracajni kolaps!!!
Ako STRABAG radi bolje da je ne diraju, bar ce sahtovi biti kako treba. Nema ulice koju su radili a da svaki saht nije potonuo. Pitam se da li se ministar Šteta vozi tim ulicama i da li je njemu to OK
Bravo za ovu obnovu. Jos uvijek su se vidjeli tragovi od granata na asfaltu, tj Sarajevske ruze po putu
Svaka cast, kad vozim tom ulicom kao rally da vozim od sahtova i rupa
a baš šteta što nisu napravili ovdje 4 trake.-, i kada se spuštaš eto te jal na most jal desno za dangra s tim da treba na uključenju za glavnu napraviti još jednu traku za desno i to bi bio pun pogodak.. ovako..šta se dobije..manje rupa i rupica a isti saobračakni KolaPs. lp
Sta se asfalta uradi za mjesec dana,a poslije izbora ide samo krpljenje do septembra 2026
Jos su tragovi granata, što znaci da su u međuvremenu komsije iz susjednog entiteta poduzimali odeđene radnje po istoj. Sada se svako jutro voze u koloni iz tog pravca
Pranje novca ja na taj nacin da se rade bespotrebni poslovi gdje se preko tendera namjesta posao podobnoj firmi koja za debele novce radi odredjenu ulicu gdje firma placa kešom mimistra za dobiveni novac. Mislim da sam ti Fb user odgovorio i za ovo i za tramvaje. A mi nismo bas Svicarska da bas se razbacujemo o novcem.
Kako dodže ovaj šteta ispade da se ništa nije radilo prije njega. Pitanje kako se ovoliko Sarajevo izgradi bez njega?
Fbuser trojkin botino pa da ti odgovorim u vezi Tramvaja grad Ostrava u Češkoj prije četiri godine od Stadlera je nabavio40 tramvaja, za šta je plaćeno ukupno 42 miliona eura. Prostom računicom, jedan tramvaj za Sarajevo košta 2,3 miliona eura, dok je Ostrava plaćala 1,05 miliona eura po tramvaju. Iako nije riječ oidentičnim tramvajima, njihove specifikacije su skoro iste. Broj putnika tramvaja u Ostravi nude prostor za do 188 putnika, te 61 sjedeće mjesto. Toliko o svemu.
druze, sto nisu ovi prije nabavili za 1mil. nisu nabavili nikakve a kamoli neke jeftinije. pusti ba vise suplju pricu
to ti Zahiragić šapnuo
I prije su bili ministri i vlade, bilo i vise pare, i nikad nista 30 godina. Ovo sto trojka sad radi je za svaku pohvalu. Konacno da malo i mi gradjani osjetimo promjene i da se moze.
Bravo!
da nije štete stručnjaka sa Sokoca, ne bi ona jos bila obnovljena
Kad ce uraditi ulicu Ive Andrica, na svakom metru nije ispupcenje asvalta nego je brezuljak. Tako prometna ulica a u tako ocajnom stanju.
Piše ti u članku da će se raditi 2025 (vakat je iskreno).Da se samo hoće pokrenuti aktivnosti na izgradnji južne longitudinale od Bosmala do Fahdove džamije da se rastereti