Povećanje cijena pelena za odrasle "prebija" se preko leđa osiguranika ZZO
"Prošli mjesec se desilo to da su u apoteci, gdje inače podižem pelene, iz paketa dnevnih pelena izvadili šest komada, a iz drugog četiri uz obrazloženje da je došlo do promjene njihove cijene. Ja svaki mjesec dobijem nalog na kojem tačno piše koliko trebam podići pelena, do sada je to bilo po 30 komada dnevnih i noćnih, ali mi je taj broj smanjen u navedenoj apoteci zbog tobožnje promjene u cijeni", kazala je Edina Džindo, korisnica ZZO KS koja svaki mjesec za bolesnu majku diže dnevne i noćne pelene.
Ona dodaje da je kontaktirala Ministarstvo zdravstva KS u nadi da će dobiti pojašnjenje, ali su je preusmjerili na ZZO KS. Međutim, ona govori da su joj i iz Zavoda kazali kako treba kontaktirati nadležnu apoteku i od njih dobiti informaciju zašto je došlo do smanjenja broja pelena.
"Moja majka i ja, kao i mnogi drugi osiguranici, oštećeni smo u cijeloj ovoj priči. Šta mi tu možemo uraditi? Ja ne znam da li je u ovom slučaju kriv ZZO KS ili apoteka Bauerfeind, ali trebaju imati na umu da su pacijenti oni koji ispaštaju. Dakle, propisano je jedno, dobijate drugo, to je skandalozno. Kada sam zajedno s još tri osiguranika pitala jednog uposlenika u Zavodu gdje je problem, on nam je rekao kako su poslali apoteci Bauerfeind more dopisa kako bi se dogovorili u vezi s ovim problemom, ali da nisu dobili odgovor. Ja sam tražila tu prepisku na uvid, on nam je nije dao", istakla je Džindo.
Nakon što smo kontaktirali ZZO KS kako bismo dobili odgovor na ovo pitanje, oni su kategorično istakli kako se ništa nije promijenilo na relaciji između Zavoda i osiguranika.
"Kod nas se ništa nije promijenilo. Mi i dalje izdajemo naloge na kojima piše isti broj komada ovog ortopedskog pomagala kao što smo i prije izdavali, a osiguranici potpišu koliko su komada pelena primili. Vjerovatno već postoje žalbe od osiguranih lica, pa ćemo vidjeti hoće li se nešto poduzeti, krenuti u neku kontrolu i sl. Uglavnom, tvrdim da je kod nas stanje isto kao i prije, na nalozima se ništa nije promijenilo, pa ćete vrlo vjerovatno morati kontaktirati Bauerfeind kako biste dobili odgovor", rekli su nam iz ZZO KS.
Iz Bauerfeinda, kompanije u kojoj osiguranici ZZO KS podižu pelene, nisu željeli komentirati ovaj slučaj.