Komentari (46)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Dobra stara vremena bez puno tehnike
Ovo je neki pravo pametan lik i čiko i pozitivan. Svaka mu čast, pravo je sve napisao.
zgrade napraviti i dati dilerima da prodaju stanove
kvadrat 0.8
Uvesti posebne takse na kamione koje ulaze u grad, ujedno dati olaksice na prevoz zeljeznicom, pa vidjeti koliko se svima isplati da nas truju kamionima i unistavaju nam saobracajnu infrastrukturu..
ONI SU SAD VEĆE ZAGAĐENJE GRADA NEGO IKAD...NESVATLJIVO DA IM SE GODINAMA DOZVOLJAVA RAD BEZ IKAKVIH FILTERA I PREČIŠĆIVAČA PRAŠINE.INSPEKTORI KAŽU DA SU ONI NEMOĆNI JER ONI SU "DRŽAVA U DRŽAVI"
I buka od koju proizvodi mlin je izvan dvih standarda. Nemoguće je spavati s otvorenim prozorima. Kantonalna inspekcija ništa konkretno nije poduzela po prijavi osim prenošenja nadležnosti po ovom pitanju na druge.
ONI SU SAD VEĆE ZAGAĐENJE GRADA NEGO IKAD...NESVATLJIVO DA IM SE GODINAMA DOZVOLJAVA RAD BEZ IKAKVIH FILTERA I PREČIŠĆIVAČA PRAŠINE.INSPEKTORI KAŽU DA SU ONI NEMOĆNI JER ONI SU "DRŽAVA U DRŽAVI"
kod pijace u buca potoku šinw izvađene a vi pišete da se koristi.red bi bio prvo da se provjeri da li se koristi pa onda ovako pisati.čisti amaterizam.i na autobusu piše lasta pa ne leti.
Uski kolosijek je pušten u rad 1905. Na Bistrički tunel bila je ova godina uklesana. Pozdrav Sarajevu.
pruga samo sluzi da ti auto osteti dok prelazis, nista drugo
Ko je 1902 osnovao Klas?
Željeznički transport je oduvijek najjeftinijih i najpouzdaniji. Nažalost odličnu željezničku infrastrukturu je svjesno i namjerno uništila vlast poslije rata u korist kamionskih lobija. Ovo je doprinijelo većim cijenama proizvoda i bogaćenje uskog kruga prevoznika, koji imaju Cemt za internacionalni prevoz.
Pruga se već godinama ne koristi, a mlin i silos su proizvođači buke i prašine tako da je krajnje vrijeme da se izmjeste negdje na periferiju.
Naravno da ga nece koristiti jer je pitanje vremena kada ce Klas izmjestiti u Blažuj a tu ce da niknu zgrade i stanovi za prodaju opet od istog vlasnika As group Jelah , inace SDA kadar . Zato je Klas i kupljen izmedju ostalog .
Djetinjstvo tu provedeno. Nekad su samo zgrade do garaža, tadašenje ulice Jovana Cvića i Džemala Bijedića bile. Nisu bile zgrade iza pruge. A voz je saobračao redovno do Klasa.
Kompletnu prugu kroz grad treba pretvoriti u moderan, funkcionalan i veoma veoma koristan GRADSKI AUTOPUT, povezujuci Stup sa Vogoscom, sa petljama na Otoci i kod sadasnje Zeljeznicke stanice.
Ne!!! Cinek in prugom treba napraviti 10-15 stanica i GRADSKU ZELJEZNICU kao u svakoj drugoj metropoli!!!!!! KAKAV CRNI AUTOPUT????
Tako je, gradj. mafija zeli da dira zeljeznicu, ne treba im to dozvoliti, samo gradska zeljeznica moze pomoci da se smanji zagadjenje, nikakve nove trake i autoputevi. Jednostavno kapacitet i ekologija prevoza putnika je ubjedljivo na strani takve zeljeznice. To se trrbalo odmah poslje rata napraviti... https://www.reddit.com/media?url=https%3A%2F%2Fi.redd.it%2F6itu7prau8081.png
prije ili kasnije industrija ce morati u hadzice ili vogoscu
Iako nas je Klas hranio čitave živote, kada prođem tamo, uhvati me jeza od ambijenta, kao da sam ušao u Černobil. 😁
Moze li Šteta i tu koje milionce da klepi.Treba je malo osvjeziti