Komentari (129)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Samo smanjite potrebu za dokazivanjem vašim autima i neće biti gužve. Kompleks poliranog ljubimca koji se valjuta kroz tri trake je prešao svaku mjeru ukusa. 50% ljudi se statusno vozika okolo.
vece su vam sanse...u sarajevu naletiti na rahmetli bus lia i elvisa prislija...nego na sarajliju...
Zar nisu transferzale smanjile guzve jel strucnjaci ???
PRIKAŽI ODGOVORE (7)
vozite bicikla i nema gužve..
Samo graditi jos zgrada po pofalicima i centru grada pa se vise nece moci hodati gradom od aita. Ovo su sve krivi nacelnici sa divljom gradnjom
Zato ima upale pluća po ovom vremenu
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Nek vam to Forto sa trojkom sredi ... oni su vas izbor.
Mirni razlaz je jedino rijesenje za Bih i za Sarajevo. Razlike su ogromne
Kompleksi su psihicka bolest
Isti q I u Tuzli
Kako se to može događati? Trojka je tolike kružne tokove, podzemne, nadzemne i obilazinice uradila, više nego Njujork
svi hoce u Sarajevo.. ja bih im digao kirije i kvadrat stana deset puta više i ne bi bilo gužvi
Zašto taksi na šinama. Bilo koje auto koje se koristi traku za javni prevoz treba oduzeti i auto i vozačku
U 95% auta samo vozac. E pa uzivajte.
a ko bi trebo bit, komsiju da vozim u grad u petak navece?
Hoće to, ko ima grad.
Brojanje saobračaja, analiza i simulacija na za to predviđenim softverima za ove konobare je misaona imenica.
i sta kad izbroje? Zna se koji su infrastrukturni porblemi, problem je otklanjanje
Ima i komplikovanijih stvari od koluta naprijed. Saobračaj se reguliše svjetlosnom signalizacijom ćija bi se dinamika trebala uskladiti sa saobraćajnim tokom, a postoji i opcija uvođenja saobraćajaca na raskrsnicama. Ne može isti režim rada biti ujutru u 5 i navećer u 5.
Uhapšen ministar trojke a još će ih biti bez brige
Kako nece Šteta planirao i iskopao Obalu,Branilaca grada Titovi.Zna li iko iz vlasti da ide selektivno jednu ulicu zavrsis pa drugu kopaš.To je bas velika pamet Ili se svjesno pravi guzva
nek idu pješe Hahaha
Problem su glupi semafori
Od amka na Svrakinom pa sve do Zvornicke samo onaj semafor kod Prijedorske preko puta auto praone donekle ima neku ulogu, ovo ostalo totalno bespotrebno..
Pa sta bi vi, sarajevo ima bulvalno jednu cestu kroz grad