Spojene dvije dionice rekonstruirane tramvajske pruge u Sarajevu, radnici varili do kasno u noć
Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta saopćio je kako su radovi na spajanju okončani u noći sa nedjelje na ponedjeljak.
"Par sati iza ponoći posljednji varovi na šinama nove sarajevske pruge na pravcu od Ilidže do Marijin Dvora. Pravac pruge je spojen. Nova je i naša je. Još malo i trojka vozi. Dobro jutro, Sarajevo", rekao je Šteta.
Prva dionica pruge od Ilidže do Čengić Vile je rekonstruirana od kraja augusta 2021. do septembra prošle godine. Rekonstrukcija druge dionice od Čengić Vile do Željezničke stanice započela je u septembru 2022. i rok za završetak je kraj augusta ove godine godine.
Rekonstrukcija tramvajske pruge na raskrsnici na Čengić Vili započela je 13. augusta.
Rekonstrukcija ukupno košta više od 40 miliona KM, a novac je osiguran kreditom Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD). Izvođač radova je konzorcij dvije kineske kompanije China Shandong International Economic & Technical Cooperation Group Ltd. i China Railway No.10 Engineering Group, podizvođač je kompanija Bosman, a nadzor nad projektom vrše kompanije PPG Sarajevo i Yuksel Proje.
Iz Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo potvrdili su za Klix.ba da će u drugoj polovini ovog mjeseca početi izgradnja tramvajske pruge od Hrasnice do Ilidže.