Komentari (246)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
bilo bi dobro jos da su naveli koliko ce trajati to putovanje! autom je oko 5 sati, ali me bas interesuje koliko vremena se putuje sa ovim vozovima!
Autom je svako putovanje brze od autobusa i voza.
@kakosimi postoji mnogo faktora od kojih zavisi trajanje putovanja! od autobusa, definitivno, od voza, i ne mora da bude!!! zavisno koja je ruta, koliko stajanja...
PRIKAŽI ODGOVORE (13)
Svaka čast Džafiću! Izgleda da se ovi u Željeznicama FBiH ne šale. Dok Željeznice RS-a propadaju, ovi u Federaciji povezuju gradove u cijeloj BiH modernim vozovima. Neki dan su prikazali skoro 19 miliona operativne dobiti. I posljednji neuvezani grad (Bihać) će biti odblokiran. Kako su krenuli uskoro će modernizovati prugu da se može brže voziti. Prošle godine linija za Čapljinu i more, ove godine Bihać, do godine veće brzine. Samo tako nastavite.
samo si zaboravio navesti, da bi došli do Bihaća moraju proći prugom od Doboja do Novog grada, a ona je u nadležnosti ŽRS i bez njihovog amina i plaćanja njima nema prolaza...
@miron2miron Tako je. S tim što i ruda iz Ljubije da bi došla do Zenice i Mitala također treba dozovole i plaćanja :)
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Bihać treba povezati sa Njemačkom, čim ovako kažemo u Sarajevu smo autonomaši.
Jel ovo Zenit na slici?
Cuj 67 KM pa bolje Wizzairom za te pare u EU negdje 100 puta brze pihihihi
Ma gospodski, spavaca kola, sova citavu noc i ujutro si u bihacu frisak i naspavan. Cak je i bolje sto laganini ide. Sta treba, u 23:00 krene, u Bihacu sam u 2:00. Sta cu u Bihacu u 2 jbt?!
Talgo vozovi su bili hit u Španiji 1981.godine (lično isprobano). jesu li to njih uvezli, pa sad treba da skačemo od sreće? Sve što je negdje škart, ovdje postaje hit...jadna smo mi država
Ne razumijem razlog ovako visoke karte od 62KM ? Realno bi bila po mom misljenju 10-15 KM
Mašaallah poslije toliko godina!
Naravno da me raduje bilo kakav napredak, ODLUKA samo da se što uradi. Tako i ovo. Jedino me uvijek ljuti što svi brljaju kada treba reći ono što jeste. NEMA u BiH Talgo voza/vlaka! Postoje samo takvi VAGONI. To vidite na slici. Ali, LOKOMOTIVA je još uvijek ona obična. Ona..prdara! Vozit ćemo se Talgom tek onda kad nam pruge budu komparativne brzini koju taj sistem razvija.
ebo te moj instruktor matematike
Ovaj voz za švalerancije ko narucen, mobilni PUF, pet kabina, a ostala raja neka viri i osluškuje, ( Peepshow )
nije, lokomotiva se ne mjenja. Kako sam ja cuo, jos kad je posao onaj voz Sarajevo - Banja Luka dogovorili su se da se ne mjenjaju lokomotive
"Put od Kutine do naše luke bio bi za trećinu kraći da je Unska pruga prohodna. Također, uvjeren sam da bismo realizirali i neke nove poslove. Primjerice, u kontaktu smo sa šabačkom tvornicom gnojiva “Zorka”, koja izvozi preko rumunjske Constante, a mogla bi izvoziti preko Šibenika. Naša luka je i prije rata radila sa Šapčanima. Nadalje, javilo nam se i nekoliko rudnika iz BiH koji bi izvozili sirovinu preko šibenske luke – govori nam Lambaša."
@InspektorKluzo Steta so nisi neki novinar
"Unska pruga je vrlo važna za tri dalmatinske luke. Što se Šibenika tiče, prije rata smo imali puno tereta iz Zenice, područja Drvara, Bihaća... I sada bi nam Unska pruga zlata vrijedila. Naime, naš najveći partner je kutinska “Petrokemija”."
"Unska pruga, koja u dužini od 257 kilometara prolazi Hrvatskom, a sa 135 kilometara kroz Bosnu i Hercegovinu, gotovo stotinjak kilometara kraća je veza između Splita i Zagreba od Ličke pruge. Nadalje, prije rata Unska pruga imala je i silnu gospodarsku važnost budući da je “hranila” srednjodalmatinske luke teretima, naročito s tržišta BiH, ali i drugih istočnih republika iz bivše države."
"Zašto zadarska luka ne može razvijati teretni promet? Luka Gaženica dobro je povezana s cestovnom infrastrukturom, a postoji i povezanost sa željezničkom prugom. Međutim, željeznička pruga od Zadra do Zagreba ima loše tehničke karakteristike." "Luka Zadar povezana je s unutrašnjošću Hrvatske sa dvije željezničke pruge, ličkom i unskom, te od Zagreba sa svim susjednim europskim državama."
Unska pruga je procijenjena na 2,5 milijardi KM, a stoji radi milion maraka stubova i izolatora. "Predstavnici lučkih uprava Splita, Zadra i Šibenika su kazali kako godišnji promet roba u trima lukama iznosi između 3.500.000 i 4.000.000 tona," Ova pruga je važnija je od VC, a već je imamo gotovu!!!! Veći će promet imati deset puta nego VC. Ploče su imale 5 miliona 2008., sav rasuti teret ide željeznicom. Samo nešto malo kamionskim saobraćajem,
Bravo! Ko voli I ko je naviko na vozove za njega super vijest