Uvedeni noviteti će smanjiti nepotrebno kretanje naših osiguranika i fizičke posjete KCUS-u, a sve u cilju zaštite osiguranika u vremenu pandemije i pružanja redovne, pravovremene i efikasne usluge.
Osiguranici koji su korisnici navedenih programa, upućeni su u ugovorne apoteke potpisnice protokola o posebnim programima, a radi realizacije svojih elektronskih recepata koji će biti dostupni u sklopu aplikacije eApoteka. Recepti su generisani u redovnom vremenskom intervalu od 30 dana od datuma realizacije posljednjeg pisanog recepta.
U narednom periodu, Zavod će se potruditi da na isti ili na sličan način, unaprijedi postupak izdavanja recepata i za druge posebne programe.
"Pozivamo naše osiguranike da poštuju preporuke struke i kriznih štabova, a mi ćemo nastaviti iznalaziti nove modalitete za olakšavanje svih procedura iz svoje nadležnosti, ali i proširenje obima prava naših osiguranika jer mi smo tu isključivo zbog vas", saopćeno je.