Komentari (94)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
mozda je jeftinije tih trista metara spustiti pod zemlju? dole podvoznjak a gore park i zelenilo. zgrada ostane sva zgoda.
pokorny ihhh sta rece na klix mozda ce se sutra pojaviti neki zastupnik u kantonu sa tvojom idejom 😀😀😀😀😀
Ja taman došao da to napišem. Kako li njima to ne naumpadne?
PRIKAŽI ODGOVORE (6)
Znači opet prosječna brzina radova 1 metar ceste dnevno. Crnogorci rade brže
Ako bude 1m dnevno bice to dobroo
Kad su ono slijedeći izbori? Eh tad će cesta biti...
Iduce godine jarane. xD
jao kad pocnu da buse nema spavanja :D :P :O :A
Grbavicaje još od šezdesetih godina prošlog stoljeća bila primjer na švedskom institutu za promet u Stokholmu, kao primjer kako ne treba graditi urbano naselje. JNA je rješavajući stambenih pitanja službujućih oficira u Sarajevu izgradila paviljone i okolne objekte, ne obazirući se na zakonomjernosti koje traži urbanizam, ali i građevina i arhitektura. Naselje je skockano, a za oficirsku djecu su otvarane u blizini škole i dovođeni profesori srpskog (SH-HS jezika, kojeg su skraćeni tih godina svi zvali "srpski") jezika iz Crne Gore i Srbije. Unatoč upozorenjima stručnjaka i domaćih i stranih,Grbavica se nastavila nakazno graditi sa malim razmacima između zgrada, jer valjalo je saseliti tolike oficire i vojna lica, tako da se evo i danas "kuburi" sa problemima koje je nametnula tadašnja vlast. Općenito to je staro naselje, infrastruktura u objektima je zastarjela i istrošena što je još jedan od problema ljudi koji tu žive.
mali razmaci izmedzu zgrada 😀😀😀 po tadasnjim mjerilima mozda ali po novom tipu gradnje ovde su ogromni razmaci 😀😀😀😀 meni je bas dobro izmedzu svakog bloka imas parkic za djecu dovoljno drveca i dovoljno zelenila (ako uporedis sa ostlim stambenim zonama u gradu)
@pik as ovo je clanak iz novina nije covjek izmislio i stvarno je Grbavica dobila ove kritike po tadasnjim standardima gradnje... iako ima isto naselje u NS preslikano samo ne znam dal ima stadion....
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
Ovo će biti kao i gradnja autoputa u BiH - završiće ga negdje do 2115
Velika cista poslovna zgrada, novac u rukama!!!
Katastrofalno priključenje saobraćaja na novoizgrađenu longitudinalu, pokazalo je da planeri nemaju znanja, stručnosti u poslovima koje obavljaju. Labirint oko zgrade OHR-a je dokaz postojanja debilizma u kasabi.
Znači ovo je razlog zašto Željo slabo igra. Jebe ga južna longitudinala.
Tuzla radi Sarajevo se gradi ..........
Tuzla radi? Mislis sud, opstina, klinicki centar radi a sarajevo se gradi.
misliš tuzla u sarajevu radi
A onda Željin stadion gledam Vidim ponos tvoj Život ću dati al` tebe ne dam Jer ti si život moj
> zivot ces dati > zelju ne das > jer zeljo je zivot tvoj hm....
samo neka ostave stabla ,grehota je to posjeć
Narast ce bolja,ljepsa,suvremenija...to nam je mali od zlatnih kasika obecao
U nas sve počinje sa "LONG".
ja sam cuo price da su nasli rjesenje i da se zgrada nece nikako rusiti (mahalska prica 😀😀) e sada kolikp je to tacno ne znam ali sigurno znam da cu se morati naoruzati strpljenjem dok ovo urade jer je moj najveci radijus kretanja upravo ovde 😰😰😰
Sve nam noce uzeše. A GDJE SU NAŠI NOVCI ŠTO FEDERACIJA TREBA DAT U HNŽ?
Pa mora ti se glavni grad urediti..kad dođeš godišnje da ne slupaš auto..
Sve je jasno. Znači vi podržavate da mi sutra tražimo ocjepljenje jer nam ne date naše novce. A podržavate i da nam se ne daju novci. Što bi mi bili s vama?
PRIKAŽI ODGOVORE (4)