Komentari (108)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Nepojmljivo je koliko bi ova zemlja napredovala ekonomski, turisticki i kulturno da nije stalnih entitetskih preseraja
Naše harambaše Bake i Dodik vole nacionalne priče bacat , da kupe glasačke poene. Čim im pokažeš zaplešu ko majmuni u cirkusu, cirkusanti obični.
ogroman broj političara uvijek rade za sebe odnosno protiv naroda.zbog toga i ne glasam ni za jednu stranku
Jadne posrbice pokušale blokirat reforme. To im je jedini što mogu i probaju, blokirati, pokvariti, mrziti
Moze li ikad ovaj kliks objasnit o cemu se radi da znamo sta nam ovi potpisuju
@neraalpasino Naravno da ne moze i oni dobiju saopcenje i onda brze bolje copy paste, zaboli ih sta su oni potpisali, a potpisali su odron naravno.
Ne može, njihovo je jedino da hvataju klikove i prodaju podršku. Privatizacija jedinog što je profitabilno, teretnog saobraćaja, i ulazak evropskih prevoznika umjesto entitetskih željeznica na velikim ugovorima. A teret skupe infrastrukture ostaje "državi".
Pa kad jednog dana dodje i odluka o pristupanju NATO savezu, bit ce ista prica. Ah sto vole paru, bas bez nje ne mogu
Država uvijek izdominira entitet (manji).
@Crnalegija Da na prvi pogled, medjutim po koju cijenu? Po cijenu ustupaka koje su na stetu Bosnjaka i u korist manjina.
@Roin Sve u Bosni je u korist Bošnjaka.
Šta bi sad u pm, ja mislio da ćemo ratovati zbog ovoga koliko su ovi iz eresa bili protiv!
Usvojite prvo normalan transport vode u prestolnici Sarajevo! Pa opet nema vode klerofasisti.
Mogli ste davno ovo imati da ste malo vise imali pameti pogotovu Dudko i njegovi posranici
pa ko je zivio u ubjedjenju da ce ovi uhljupi naci pare sa strane za ove projekte i bolje nek ide iz bosne. to je mraka i ubleha teska, fol nesta nacionalni, entiteski ugrozeno a ovamo jedva cekali prvo zasjedanje da naravno prihvate ovaj ugovor.
Nemoguče
hahahahah kako se odna sve dogovori cim para nestane
ni pod razno pristupiti transportnoj zajednici jer traže nove akcize za gorivo a to bi dovelo do poskupljena svega i smanjena bi bila konkurentnost naše robe.lopine su to i bankari i političari.haos bi nastupio u bosni
Ma sve usvajaj,samo nek vam para nefali,,nezasita gamad,,
Nekada se u EU ulazilo tako da se buduća članica morala prilagoditi "ekonomskoj tečevini" EU (određeni nivo razvoja EU), a sada ima obavezu da usvoji "pravnu stečevinu EU" pri čemu je poželjan i forsiran što niži stepen ekonomskog razvoja i čak pada uz stabilizacija istog na način masovnog odliva jeftine radne snage u EU odnosno iseljavanja stanovništva te oslobađanja svih resursa i stavljanje na raspolaganje stranim vlasnicima kapitala. Idi i "ne okreći se sine".
Ovo reče otac svome sinu dok je sam zadržavao napad neprijatelja - Arsen Diklić
Privatizacija jedinog što je profitabilno, teretnog saobraćaja, i ulazak evropskih prevoznika umjesto entitetskih željeznica na velikim ugovorima. A teret skupe infrastrukture ostaje "državi" koja će ih plaćati iz kreditnih "aranžmana".
to samo dok pare ne legnu, a onda kreće opšte klanje.....ko hijene kad na lešinu nalete :)